2009. április 5., vasárnap

Root Beer

Az ember mindig talál valamit a boltban, ami megtetszik neki. Aztán megveszi. Majd soha többet nem vesz olyat, mert a következő megvásárlásához legalább 7-es szintű retardáltsági faktor szükséges. A mai ilyen fantasztikus termék a Roor Beer volt. Nevével ellentétben semmi köze a sörhöz. Ugyanis a Roob Beer alkoholmentes, és íze is sokkal inkább hasonlít az északi szomszédjainknál kapható Kofolára, mintsem egy Sopronira, vagy Borsodira.


Root Beer (csak illusztráció)

De aggodalomra semmi ok, már csak 3 és fél dobozzal kell meginnom belőle. Bár a félből holnapra biztos kiszáll az összes bubbi.


8 megjegyzés:

Gergely írta...

hehe, ezt en viszonylag jol birtam. de ami igazan csaszar, az a dr pepper.

bAtu írta...

Bors Doktor Úrral semmi gond nincs, az még ízlik is. Ez viszont valami egetrengető(en sz*r).

Örs írta...

sztem egyik se jo, de ugyanakkor egyik se nagyon szar, csak mersekelten

bAtu írta...

A root beer nem mérsékelten szar.

Ficzere írta...

dr pepper a világ legjobb itala, teljesen ráfüggtem anno

bAtu írta...

Itt is vannak függő-kollégák.

Attila írta...

Ezt én is bebuktam 10 éve, már vártam, hogy Te mikor fogod... =)))

bAtu írta...

:D