2009. november 7., szombat

iDon't

A Motorola Androidos reklámját mostanra már gondolom mindenki látta. Ha mégsem, íme:



Érdekes kampány, bár a jelenlegi hozzáállásom az, hogy egy utolsó megjegyzés lemaradt.


...and iDon't need any of these.

Picit konkrétabbra fordítva a szót, Róbert kolléga erőteljes közbenjárásával tegnap vettem egy használt kamerát, egy használt fényképezőgépet, egy használt GPS-t, egy használt uPMP-t, egy használt eBook olvasót, egy használt iránytűt és nem utolsó sorban egy telefont. Tehát vettem egy iPhonet és még mindig le vagyok nyűgözve, hogy mennyire el lett találva ez a készülék. Az Androidra és a rá épülő készülékekre most sem tudok iPhone-verőként tekinteni. Sokkal inkább egy olyan termékhullámnak tűnik, ami a Symbian, Windows Mobile és egyéb oprendszereket fogja kitakarítani a mobilpiacról. Az iPhone-Motorola Android hasonlítást mellesleg már csak azért is falsnak tartom, mert az iPhone már pár éve a piacon van, míg a használható Droidtelefonok még csak valamikor most jelennek meg.

Tehát a telefon is megvan. Még a prelim vizsgák legyenek meg egy hét múlva, legyen egy tüneményes barátnőm, egy szabad hónapom Európában az otthoniakkal és én leszek a világ egyik legboldogabb embere*. Szép kis lista/követelőző hozzáállás, nem? Na, nem mintha most panaszkodnom kéne. Nem is teszem, még a térdem miatt sem. :)

Kellemes hétvégét mindenkinek!

*A listaelemek súlyozása nem uniform.

7 megjegyzés:

Örs írta...

Hát sztem az iphone-al még így is túl sok a kompromisszumot kell kötni. Talán a legujabbal annyira nem.
Nincs benne multitask?
És mennyi volt?

Te meg mint google bérenc fikázod az androidot?:)
AMugy az összehasonlitás attol még működik, mert ugyanaz a felhasználói réteg és célok

bAtu írta...

Pontosan milyen kompromisszumra gondolsz?

Az iPod képes futni a háttérben, de nem tudom pontosan hogy van megoldva a multitask. Amit találtam:

No Multitasking Background apps Except for Apple’s built-in apps, which have always multitasks, the newer, faster, stronger iPhone 3G S doesn’t even provide for limited 3rd party apps.

Egyébként felhasználóként megközelítve a dolgot, nem érzem, hogy hiányzik a multitasking.

Matyi írta...

ejj 1 hónap???? ejj hajrá a vizsgához!! Minden nap meg néztem majdnem a busy képet nagyon vicces

Örs írta...

Arra gondolok pl, hogy te is írod hogy kamera, na az pl azért elég gyökkér az iPhoneban. Nem dslr kell bele nyilván de 2 megapixel az bulifotókra is igen minimális főleg vaku nélkül, amiből azért a ledes is elvilágít 1 méterre.
Amúgy nyilván énse dobnám vissza ha adnának egyet, jó a user interface az biztos.
De lehet pl zene közben netezni, olvasni vmit? tudtommal nem, ez gáz

Anno én azért néztem a Nokia 5800-ast mert olcsóbb és minden featureben jobb az iPhonenál, kivéve a vastagság, meg user interface, de ez mind hozzászokás kérdése.
Ami az iPhone mellett szól az a kurvasok app (de lehet ez is csak 3napos csoda)

Mennyiért vetted? Lehet most rábasztál a karácsonyi árleszállítás miatt?! Könnyen lehet használtan nagyon olcsó lesz, lehet hozatok veled egyet:)

Amugy sok sikert a vizsgához

bAtu írta...

A kamera 3 megapixeles és ahogy írtam az iPod (alkalmazás) fut a háttérben.

Már-már úgy tűnik nagyon az apple oldalára álltam, azért azt látom én is, hogy a mostani top telefonokba (pl. Nokia X6, Sony Experia) már nagyobb felbontású kamera, nagyobb háttértár, stb. kerültek. Ettől függetlenül, ahogy az iPhone-t a kezembe vettem, teljesen használhatónak tűnik és tetszik.

http://www.techfresh.net/sony-ericsson-launches-new-xperia-x10-promotional-video/

http://www.techfresh.net/folks-in-uk-will-receive-nokia-x6/

dawe írta...

Szerintem tök felesleges. Nyilván csak irigy vagyok.

bAtu írta...

Mármint mi? A telefon, vagy a felsorolt funkciók?