2009. június 14., vasárnap

Madison Pools

Múlt hétvégén történt, hogy az egyik kolléga átjött a gyerekeivel a mi apartmankomplexumunkba strandolni. Az övékét ugyanis "karbantartás" címszó alatt már vagy két hete bezárták. Pont amikor beköszöntött a jó idő és az emberek nekiálltak volna használni.



Ilyenkor jellemzően én is le szoktam menni velük a medencékhez, hogy legyen velük valaki helyi is. No meg egyébként is lementem volna, mert egyrészt szeretek velük lenni, másrészt a kellemesen másnapos állapotomban úgysem akadt semmi jobb dolgom. Jómagam nem voltam valami aktív, de legalább csináltam pár képet róluk.



Mellesleg most fedeztem fel, hogy itt baromi jó a levegő és van ingyenes wlan is. Ez voltaképpen azt jelenti, hogy nagyon hamar ide fogok szokni esténként.




7 megjegyzés:

Matyi írta...

szerintem eddig ez a legperverzebb blogbejegyzésed Sanyi :) Részeg-másnapossan kislányokat fotózol fürdés közben után:) Persze csak viccelek. Én nekem nem is esett le, hoogy ilyen móka s vannálad, erre hamarabb is rájöhettél volna nincs is jobbmint netezni a víz mellett. Tapasztalatból mondom szerencsére.

bAtu írta...

Remek. :D

Robi írta...

A számból vették ki a szót. Mi kell még ahhoz, hogy a pedofil jelzőt rád ragasszák, ha az nem elég, hogy másnaposan gyerekekkel strandolsz, és kislányokról találnak fényképet a gépeden. :o))

bAtu írta...

Ööö-ööö, némi rossz szándék?

Matyi írta...

Igen ne bátsuk szegény Saniyt nem azért írtam be z első bejegyzst!!! Csak VICC VOLT!!!! kérhetem hogy kitörölje? biztos jókat játszottak gyerekekkel az mindíg fun. Én is szeretem a gyerekeket! A fotók mellesleg jók. Nagyon szép képükvan mivel csináltad Sanyi? Sony?

bAtu írta...

A kis Canonnal.

Robi írta...

Nem tudom, ki gondolta, hogy ezt bárki is komolyan gondolja.

Persze, hogy csak vicc...!!!