2009. szeptember 24., csütörtök

Is It Twitter Already?

Twíít, twíííít! Az utolsó két bejegyzésem szövege alig haladta meg a 160 karaktert (ha egyáltalán elérte azt). Lassan én is elgondolkozhatom azon, hogy twitterre, vagy facebook-ra migrálok, ahogy azt A nyugati kolléga is tette.

Linda Lingle - Hawai`i kormányzója

A ma esti történet ott kezdődik, hogy félreolvastam egy e-mailt. Ennek eredményeként ahelyett, hogy Hawai`i governátornénijével találkoztam volna, Lucy Luval sikerült 10 percet csevegnem (twíít!). Na sebaj, ahogy túléltem a mogyoróvajas-műzlis tortillaba csavart banánt úgy a mai napot is általában, és végre a Toastmasters fogalma is kezd letisztulni.


Ez meg egy elcseszett karikatúra, de tényleg elég gyenge

5 megjegyzés:

Örs írta...

csúnya egy néni az biztos, de az is hogy a képek közötti szövegből nemigen sikerült bármit is felfognom, de látom okosan meg is van tagelve a post

bAtu írta...

De, de, de.

Robi írta...

Bakker, azt hittem,hogy a Toastmaster az valami nagyon flancos kenyérpirító, de szemantikailag szerencsére hülyeség lenne, ezért megnéztem.

bAtu írta...

Nekem se volt lövésem, hogy mi lehet ez. De a közönség előtt való előadás elég gyatrán megy, úh. lehet, hogy pont egy ilyen klubra van szükségem...

Robi írta...

:-) túlságosan szeretem a prítóst. A karikatúrát te rajzoltad? Mert ha akarom, bele tudom magyarázni a neved az aláírásba. Meg amúgy minek raknál föl egy képet, aztán mentegetőznél, hogy gagyi. ?