2010. április 15., csütörtök

161 lbs

161 font, vagyis 73 kg a súlyom tömegem. Ennyivel érkeztem idén Nashvillebe és ennyit nyomok jelenleg is. Pedig azóta edzem, mondhatni tisztességgel. Heti átlag 3.5x járok konditerembe, ennek megfelelően többet eszem - reggelire 3-4 tojás sonkával simán elpusztul -, még plusz fehérjét is fogyasztok, de még csak enyhe fluktuációt sem tapasztalok: 161 lbs.

Eleinte bosszankodtam miatta, majd nevettem rajta, mivel valamelyst felfedezhetők rajtam az edzés nyomai minden tömeggyarapodás nélkül, mígnem mostanra eljutottam odáig, hogy jóformán örülök neki. A mászásnál egyébként se jön jól a plusz súly, a futásnál meg...

Ha az elméletem igaz, a futás se fog se javítani, se rontani a dolgokon. Ehhez viszont már kéne egy új cipő. Mivel az előző adidas cipő (most 5 éves) nagyon bejött, úgy döntöttem márkahű leszek. A Marathon M'10 enyhén retro stílusú modellt szándékozom megvenni a runningwarehousetól. No tax, free shipping in both directions és a leírhatatlan kalandérzés, hogy netről rendelsz cipőt anélkül, hogy élőben megnéznéd, vagy felpróbálnád*. Tehát a beszállító választása egyértelmű, már csak a cipő színét kéne kitalálni. Eleinte a fekete mellett voltam, de mostanra kissé unalmasnak tűnik a szín, nyáron pedig még meleg is lesz... Talán egy kék? Lényegesen merészebb és élettelibb színvilág, de még nem sikerült rászánnom magam.

Tehát, ha valaki segíteni akar a döntésben, az hétvégéig nyugodtan küldje a kommenteket. Jelige: a pirosról szó sem lehet.

*A hétvégén azért keresek egy adidas szaküzletet, mert európai lévén ez a fajta vásárlás még mindig idegen nekem.

5 megjegyzés:

Örs írta...

A kék jobb sztem, de futócipőnél ojan mind1 igazából. Azért próba nélkül nerm vennék főleg nem futócipőt.

Nem lettél szálkásabb? Mondjuk amúgy se volt sok zsír rajtad, de hátha azt adtad le.

Amúgy meg testalkattól függően a futás akadályozhatja az izmosodást, főleg ha zsír sincs rajtad, elkezdi a szervezet felhasználni az izmokat. Futás előtt érdemes lehet többféle (lassú, gyors) cukrot betolni.

Egyébként már épp akartam érdeklődni hogy mi van veled, így nem kell:)

OFF: használod a google calendart? synceled pl teloval, vagy azt már eladtad?

Matyi írta...

szerintem tönkre ment a mérőd. Menj el a helyi henteshez ott majd pontosan megmérnek:) Mint Rokyt. Szerintem egy futócipővel az a lényeg, hogy minél hívogatóbb legyen hogy gyere fuss velem.

bAtu írta...

De jó is félbeba*zva kommentekre válaszolni. :)

Tehát egy voks a kék mellett és egy nemtudommi Matyitól. Akkor hétvégén meglesem a kéket, aztán megrendelem netről. De lehet, ha holnap nem lesz erőm felkelni, akkor csak megrendelem, elvégre free shipping in both directions.

Valamelyst talán szálkásabb lettem, meg kaptam pár megjegyzést, mint "You're gettin' bulky'", de nyilván nem vagyok (még) egy governátor.

A futást (részben) ezért hanyagolom, másrészt mert a térdem hamar kikészül - feltehetőleg az elhasznált cipő miatt. Ezért is kell az új kék készülék.

A lassú, gyors cukor alatt mit értesz Örs?

Igen, használom a calendart. A calendar és contacts sync talán a legnagyobb fícsör az egész telefonban. (A többi voltaképpen időelba*zás.) A telefont végül nem adtam el, hanem iTöcsként használom, vagyis zeneét hallgatok róla és székelés közben játszom rajta, de nem csüngök rajta egész nap.

Matyi ez egy ipari mérleg. Az ipari mérleg pedig nem hazudik (asszem). A régi futócipőben az volt a hívogató, hogy ba*zott drága volt. Ezért nem volt szívem porosodni hagyni. Szerencsére most motivációban nincs hiány, mert van futópartner. Tényleg csak egy cipő kell. Hamarosan be is szerzem.

Örs írta...

lassú felszívódású (komplex) szénhidrogénlánc, tehát nem azonnal ad energiát leginkább hanem vmennyi idő mulva pár órán keresztül, ilyen pl a teljeskiőrlésű cuccok, mindenféle magok stb

gyors az amit azonnal (glüköz=szőlőcukor, legegyszerűbb, közvetlen hasznosítható) vagy majdnem azonnal tud használni a szervezet energiaként, fruktóz (gyümölcscukor) is ilyen meg az összes egészségtelen péksütemény, finomított szarok, üdítők

a normális energy bar-okban talán mind2 megvan, powerade cuccokban meg inkább gyorsabbak

bAtu írta...

Finomított szarok. Kezdem érteni.