2010. augusztus 29., vasárnap

Nashville Downtown Picture

Történt vala tegnap este, hogy Tamással és Robival a belváros felé vettük az irányt. A cél az volt, hogy fotózzunk egy keveset a belvárosban. Kép készült, vagy 10-15, de olyan mit ki is tennék ide, jó ha akad kettő. Íme az egyik:

CH CO. INC.

A képek előhívásánál utólagos kiértékelésénél arra lettem figyelmes, hogy egyiken sincs ember. Pedig lévén, hogy tegnap este szombat este - a hétköznapi emberek egyik fő bulinapja - volt, az utcák roskadásig voltak tömve mindenféle néppel. Szóval, ha valaki jártas abban, hogy hogyan érdemes az utca népét fotózni, vagy partifotókat készíteni, az ne spóroljon a betűkkel a komment részben.

5 megjegyzés:

Matyi írta...

Khm. Hirtelen nagyon obszcén és nem biztos hogy a helyi rendfentartó testület kefdvére való de rengeteg ötletem támadt:) Pl: noname szervezz az egyetem és fiatal dolgozók (lányoknak) naked marathont:D és akkor tuti nem lesz baja kompozícióval. Vagy hogy kommerszebb legyek elég egy kedves ölelkező pár a padon egy jól kivilágított hamburgeressel az utca túl oldalnán, miközben egy szelíd motoros húz el az úton :)

bAtu írta...

Kissé elvont ötletek, még egyszer végiggondolom őket.

Örs írta...

meg állitolag a lányok buknak a nagy objektivekre, ugyhogy kölcsönözz egyet a walmartbol :)
meg persze extra vakut is

amugy ez tényleg jó kép lett

bAtu írta...

Lehet, inkább csak ellopom (értsd: elkérem) lakótársamét.

Ficzere írta...

minél nagyobb az objektív, annál boldogabbak
egyébként növeli a művész/érdekes ember pontszámodat
ezt meg le fogom tagadni, nem én mondtam: csak csöcsöket fotózz!!!