2012. március 14., szerda

Visiting San Diego

A tavaszi szünet tájékán ezúttal San Diegoba látogattam el. A látogatásnak több célja is volt, egyrészt a helyet már régóta meg akartam nézni, másrészt az új fényképezőgépet ki akartam próbálni, harmadrészt pedig épp ideje volt összefutni Zsuzsival. A kiruccanás érdekessége, hogy a hétvégén Robi és Gergő is pont San Diegoban leledztek, úgyhogy velük is barangoltam - többek között a Joshua Tree Nemzeti Parkban. Idő és mászótárs szűkében a parkbeli mászás elmaradt, cserébe a számos portré-alanyomon túl a park is lencsevégre kaptam. Írni kevés erőm van, fényképem viszont annál több, úgyhogy következzék San Diego főleg képekben.

Növényzet

San Diego igen délen van, és közel a Mojave-sivataghoz. Ennek megfelelően számos kaktuszféle, trópusi- és randomnövény található a környezetében. Néhány kedvenc:


Kaktusz, sivatagi féle


Fakó pálma


Ezt még mindig nem tudom mi, de nagyon élénk piros

USS Midway

A USS Midway egy hatalmas hadihajó és múzeum. Múzeum lévén rengeteg időt tölt San Diegoban, míg csatahajó voltából adódóan rengeteg tekergetnivaló akad rajta.


Zsuzsi megmenti elpusztítja a világot

La Jolla

La Jolla egy kis falu, illetve strand San Diegotól vagy 20 percre északra. Ez a hely valami igen szép, a naplemente pedig gyönyörű - vagyis portréfotózásra kiváló. Ennek megfelelően egész szép számmal sikerült jó portréképeket lőnöm. Ízelítőnek Robi, illetve néhány napfürdőző madárféle.

Róbert - egy darab eladó (érdeklődni nálam)

Naplemente, amitől még a madarak is berittyentenek

Joshua Tree Nemzeti Park

Ma számoltam össze, hogy eddig 10 nemzeti parkot sikerült meglátogatnom. Joshua Tree a legutóbb begyűjtött gyöngyszem, nem okozott csalódást - ahogy eddig egyik park sem.

Sivatag, itt?

Erdőnyi Yucca Brevifolia (Joshua Tree)

4 megjegyzés:

Matyi írta...

Azt a K..... nem is tudom melyik a jobb a pasi vagy a kocsi :)

Örs írta...

Sanyi és jóféle Entourage-os "trip"et nyomtatok Joshua Treeben? :)

bAtu írta...

Az nekem kimaradt, az utolsó két évadot még nem láttam.

Attila írta...

Nem is mondtad, hogy lecserélted a Honda-t! ;)

Nem tudsz ezzel jönni az esküvőnkre?! - Ezt tökéletes lenne nekünk esküvői autónak! ;)

(Nagyon jó lett a Zsuzsis kép is!!! ;) )