2010. május 2., vasárnap

Flooding in Nashville #2

Még a Schönherzben töltöttem ki egy Zombie-kvízt - talán ezt -, ahol egészen jó pontszámot értem el. Sok pontot érhetett az a választ, hogy több hétre elgendő kaját tartok a lakásban Otthon még ha akartam volna se tudtam volna éhen halni. Aki ismeri anyut, tudja miért. Persze amióta Tennesseeben vagyok, már neki is nehéz utánam küldeni az élelmiszer utánpótlást, de Guatemala azért még nem jelent neki akadályt.

Mikor ma megérkeztem a szélessávú árvízmentes területre, a csomagtartóba betekintve legalábbis ez jutott eszembe. No meg az, hogy itt is nehezen pusztulok éhen.


Erre mondjuk lehet, hogy szükség is lesz. Franklinben már elrendelték a kijárási tilalmat, de Nashvilleben is kérik, hogy hanyagoljuk az autókázást holnap reggelig. Erre néhány észérv itt.

Visszatekerve az időt, délután még benéztünk a belvárosba fotózni. Akadt is néhány vicces figura, az egyik kedvencem a következő:


Sokmindent nem hiszem, hogy fogott, legfeljebb ilyesmiket:




Végezetül még néhány autentikus videó:



Nincsenek megjegyzések: