2010. május 18., kedd

Fly Fishing at The Smokies

A hétvégén voltam pisztrángozni a Smoky Mountains National Parkban. Szombaton délelőtt még szikrázó napsütésben volt részünk, amit horgászással töltötünk. Estére aztán rászakadt egy felhő a sátrunkra, ami átszűrte annak levét. Ezt a nedűt a hálózsákjaink azonnal magukba szívták, úgyhogy papírtigris módjára még aznap este haza is gurultunk.

Halat nyilván egy darabot nem fogtam, viszont végre láthattam az Appalache-hegységet. Továbbá a hegyvonulaton kívül leltem medvét, őzet és pihenő mérnököt:

Sly, Tihamér és a Great Smoky Mountains National Park

Ha pedig valamilyen ok folytán konklúdálni kéne ezt a hétvégét, az alábbi Faktok révén tenném:

Az Appalache-hegység szép.

Halat fogni nehéz. A halászok halszagúak.

Van műlégy, ami nem éli meg a vasárnapot.


2 megjegyzés:

Matyi írta...

Wow nem is tudtam hogy ennyire szeretem a hegyeket.De ezek a képek nekem tetszenek. Jó fogás meg nem mindig van. Se a folyónál se a bárpultnál. Olyankor legyeket kell csapkodni meg inni:) Gondolom remélem ide még vissza tértek egy vízálló sátorral vagy csapadékmentes időben. Ha van olyan.

bAtu írta...

Tervben van.