2010. május 2., vasárnap

Flooding in Nashville #1

Közel két napja folyamatosan esik az eső. Szerencsére jóféle eső ez, hasonló az otthonihoz: néhány fokkal visszaveti a hőmérsékletet és felfrissíti a levegőt. Azonban, mint minden jóból, ebből is megárt a sok.

Ma reggel hétkor úgy szakadt, hogy felébredtem rá. Szörnyű. 9-10 felé elkezdett akadozni az internet kapcsolat. Kibírhatatlan. Reggeli után így az egyetem felé vettük az irányt egy minőségibb hálózati kapcsolat reményében.

Út közben találkoztam érdekes dolgokkal. Felfedeztem többek között, hogy a Charlotte Avet keresztezi egy kisebb patak a Whitebridge kereszteződéstől nem is olyan messze. Mint kiderült ezt mások is észrevették.


View Larger Map

Charlotte Ave


Charlotte Ave


I-40


Az belváros felé vezető út egyébként 3x hosszabbra sikerült, mint a megszokott. Négy útlezárásba botlottunk és egy idő után úgy tűnt, hogy Nashville egyfajta várárokkal van körbevéve. A többi kép a galériában.


Update: Van egy videó az I-24-ről is - egyfajta immersion/flotation test:



Update 2: Egy másik videó, 300 méterre nyugatra onnan ahol anno 2 hónapig laktam.



View Larger Map

2 megjegyzés:

Örs írta...

Hogy árasztott el ennyi autót az utakon? Annyira gyorsan jön hogy nem lehet elmenni?

bAtu írta...

Hirtelen jött, az bizonyos. De szerintem az emberek inkább szarul mérték fel a mélységet/dugóba kerültek egy mélyebb területen.