2010. január 30., szombat

Needlewoman Wanted

Jelen bejegyzés elsősorban női olvasóimnak szól. A történet ott kezdődik, hogy hazatérve Magyarországra, igyekeztem tartani magam ahhoz az elméletemhez, miszerint otthon jobb ruhákat lehet kapni, mint itt Nashville környékén mind minőségüket, mind dizájnjukat* illetőleg. Így Betti ajánlásával és Matyi kíséretével a Zarában kötöttem ki, ahol kinéztem két, finom kelméből készült, viszonylag elegáns inget. Felpróbáltam őket, tetszettek, így el is hoztam őket. Egészen Nashville-ig, ahol vasalás közben észrevettem, hogy az egyik gomblyukkal valami nincs rendben. Merthogy az valahogy így néz ki:

Holott mérnöki megítésésem szerint - a többi gomblyukhoz hasonlóan -, az alábbihoz hasonlóan kéne tündökölnie:


Figyelembe véve az Atlanti-óceán szélességi kiterjedtségét, a repülőjegyárakat és az utazási kedvemet, a terméket visszavinni nem szándékozom. Az inget ért sérülést így hagyni nem akarom, mert félő, hogy elmérgesedik (tovább szakad). Ergo a hölgyek szaktanácsát szeretném kérni, hogy mit lehet az ilyennel tenni. Azt tudom, hogy tökéletes már nem lesz a ruhadarab, de mégis sima tűvel nagyjából helyre lehet-e ezt hozni, vagy mindenképp varrógéppel kellene nekiesnem?

Tehát várom a javaslatokat, de addig is varrógép kapcsán egy rövid hír a nagyvilágból:


New Portable Sewing Machine Lets Sweatshop Employees Work On The Go


*valaki ajánljon ehelyett egy igazi magyar szót

Nincsenek megjegyzések: