2010. január 20., szerda

Ph.D. Lebowski

Persze a cím ismét becsapós, mert se Ph.D.-ről, se Lebowskiról még nem beszélhetünk. Sokkal inkább a nashville-i Tökiről, aki ma este részt vett egy GSC Social Happeningen. Ez magyarra fordítva annyit jelent, hogy bowlingozás közepette lehetőségem volt más graduate hallgatókkal ismerkedni. $4 a beugró, ingyenes a cipőbérlés és $1 a sör. Teljesen jó ár.

Az este folyamán két tennessee-i és két texasi arccal sikerült beszélgetésbe, illetve játékba elegyednem. A texasiaknak megemlítettem, hogy néha a tennessee-iek olyan akcentussal beszélnek, hogy alig baromira nem értem őket. A válasz az volt, hogy itt neki is sokszor vissza kell kérdezni. Azt hiszem ez volt az utolsó dolog, amit értettem (?) abból, amit az este folyamán mondott, mert ő is egy olyan déli stílusban kezdett el beszélni, amit eddig még nem ismertem, most pedig szimplán nem értettem. Úgy vélem, nem direkt csinálta.

A játékban egyébként nyilván utolsó lettem, de bőven vígasztal, hogy sikerült többször is strike-ot dobnom gurítanom...



Ha pedig már a Tökiről van szó, aki eljutott ezen bejegyzés végig, az nézze meg ezt a linket.

4 megjegyzés:

Robi írta...

Első bowling élményem után megállapítottam, hogy ez a világ legegyszerűbb játéka, merthogy kb. 80% strike lett. Persze azóta ezt nem sikerült megismételni és megközelíteni sem :-)

@"Strike-ot dobni": hát nemtom', de már több embert láttam, aki a 'to bowl' igét a 'hajítani' értelmezésben használja, de legalább kurva nagyot koppan.

bAtu írta...

Itt is igen sokan "dobálták" a golyót. Abban igazad van, hogy a strike nem túl nagy szám, előbb utóbb még véletlenül is gurít olyat az ember.

Ami viszont igazán nagy tapasztalat volt, hogy minél jobban keresztbeteszi a hátsó lábát az ember közvetlenül a gurítás előtt, annál több bábut sikerült felborítani.

Matyi írta...

:D bowlingozni úgy tudtam részegen kell :) akkor kanyarodik jól.

bAtu írta...

Valószínűleg az is segít.