2009. február 7., szombat

The Car Wash

Mint korábban utaltam már rá, ezen a hétvégén pofátlanul jó idő van. Nekem ez egyet jelent azzal, hogy autót lehet (kell) mosni. Kívülről, belülről, egy szál pólóban.

Voltaképpen csak az ablakokat és a műszerfalat takarítottam le. Ezek közül az ablak megtisztítása volt az égetőbb feladat. Az is elsősorban belülről, ugyanis - még tisztázatlan körülmények között - valahogy összekentem a szélvédőt belülről. Ez időnként zavaró módon zajjal terhelte a forgalomról érkező vizuális információt, úgyhogy lépnem kellett. Mert ugye ha olyan a helyzet lépni kell. Ha olyan a helyzet. Kívülről igazából csak egy kisebb darab madárszar eltávolítása volt indokolt, ami mintegy 2 hete fagyott a közvetlenül a kormány felett található üvegfelületre. De azért letakarítottam az összese üvegfelületet.

Mellesleg kezd egy picit a szívemhez nőni ez a Honda. Lehet hogy részesül egy váltóolajcserében, és ha továbbra is hűségesen szolgál, veszek hozzá pár alkatrészt a roncstelepen.

1 megjegyzés:

Matyi írta...

gratulálok kedves Sanyi! Tudod az auto második otthonod! Remélem tisztán tartod és lelkeddel noszogatod :) kellemes kilómétereket! bocsánat mérföldeket! a zajos részen nagyon sokat nevettem:) a zsiros vazze, kifejezést szépen körülírtad