2009. február 3., kedd

Tennessee Weather

A Tennessee-i időjárással egyetlen gond van: senki sem veszi komolyan. Még ő maga sem. Vagyis szarik rá, hogy most éppen február eleje van, egyik nap iszonyat hideg van, másnap akár pólóban is lehet mászkálni. Ma például az összes potmétert feltekerte maximumra: a hűtést, a napsütést és a szelet. Majd befagyott a nunám.

Aztán másik részről itt vannak a helyiek. Nekik se tanították meg otthon, hogy november végétől március elejéig tél van. Össze vissza öltözködnek. Én gondolkozom rajta, hogy az atléta, póló, pulóver és télikabát rétegek fölé még egy ötödiket is applikáljak, erre a campuson szembejön egy arc Converse olcsócipőben, rövidnadrágban és egy szál kigombolt teniszpólóban. Azt hittem ott helyben pofánverem*. Elvégre hogy képzeli ezt? Míg ezen gondolkoztam, persze elszállingózott mellettem egy "eszkimó".

Lehet, hogy csak az én alultáplált, satnya, europid szervezetem ilyen gyöngus, de nem érdekel: én normálisan felöltözök továbbra is. Már csak azért is, mert három napja levettem a kabátomat 1 órára és nyilván azonnal megfáztam.

*Egyre népszerűbb szó, amit széles körben használnak az emberek az egyes jelenségek iránt tanusított meg-nem-értésük kifejezése képpen.

1 megjegyzés:

dawe írta...

Asszem ezt úgy mondják ott, hogy Klimaveränderung. Majd Obama épít sok atomerőművet, aztán jó lesz.