2009. február 1., vasárnap

The Spyder-Man

A történet tavaly Decemberben kezdődik, amikor is végül beköszöntött a hideg Nashville-ben. Ekkor terveztem el, hogy veszek egy vastagabb, téliesebb kabátot, mert gyöngus, törékeny európai testalkatom még nem bírja az itteni időjárást. Egyetlen viszonylag értelmes kabátot találtam, azt is a TJmaxx-ben. Egy piros-fehér Spyder snowboardos dzsekiről van szó, melyet akkor $230-ról $150-re értékeltek le. Ennyit azonban nyilván nem voltam hajlandó fizetni egy kabátért, így végül nem vettem meg. Hazáig simán kibírtam, otthonról pedig hoztam magammal egy télikabátot (ami szintén snowboardos...)

Ma ismét a TJmaxx szaküzletbe vetett a sors, ahol újra belebotlottam a fentebb említett termékbe. Azaz annak a fekete-fehér változatába, ami bár egy fokkal kevésbé tetszett, mint a piros, de még mindig relatíve jól néz ki. A nálam megszokott szarakodás után végül úgy döntöttem, hogy megveszem. Ki is fizettem érte a $40 + TAX ellenértéket, majd amikor hazaértem, szomorúan konstatáltam, hogy nincs hozzá fogasom a lakásba.

Jelenleg azt tervezem, hogy visszaviszem a kabátot, de még hagyok egy kis időt, hátha valaki lebeszél róla. Ha kell teszek fel róla(m) képet. :D

Ami amellett szól, hogy visszavigyem:

  • picit talán unalmas a színe
  • másokat nem láttam snowboard-dzsekiben mászkálni a városban
  • van még egy nagyon hasonló kabátom, amivel simán kihúzom a telet (otthonról hozott kabát), ergo ez tök felesleges volt
  • egyébként is rövidnadrágot és farmert venni indultam
  • azt terveztem, hogy spórolok

6 megjegyzés:

Ficzere írta...

40ért tartsd meg, jó lesz majd az síelésnél is
meg teremts divatot Nashville-ben

Örs írta...

40ért nyilván tartsd meg, de amugy hüje vagy

Matyi írta...

JAja hülye vagy hogy ilyenekkel szarakodsz. 40 ért itthon lószart nem kapsz nem hogy spider kabátot. Tartsd meg szánkzni vizibiciklizni jó lesz. és addig is értelmesen igényesen hajtogasd össze:)

bAtu írta...

Na jó, akkor jövőre elmegyek benne Coloradoba snowboardozni. Azért egy képet igyekszem majd felrakni.

dawe írta...

Nem kabátot akartál, nem tetszik a színe, nem használod semmire, nincs hozzá fogas. Nincs értelme az egésznek. (ez egy lehúzós komment)

bAtu írta...

Hát ja. Ezen akadtam fenn én is. :D