2009. február 1., vasárnap

Super Bowl


Pittsburgh vs. Arizona - 27:23

Hát emberek, ez igen jó meccs volt. Háziírás után stílusosan beültünk a munkahelyhez legközelebb eső kocsmába. Rendeltünk egy vödör sört és néztünk. Néztünk és láttunk. Ha valaki csak a lényeget szeretné megtekinteni, ajánlom a 2. negyed utolsó 5 percét és a 4. negyedet (végig).

A győztes Touchdown eszméletlen volt, az azt megelőző szintén nem volt semmi.


Igyekeztem megkeresni az utolsó touchdownt ábrázoló képet, de nem sikerült (a videókat azóta feljebb belinkeltem). Helyette viszont teljesen véletlenül találtam ezeket.

Ugyancsak offtopikba hajlik a dolog, de a meccs közben volt egy-két igen jó reklám is. Kis csemege:




5 megjegyzés:

Örs írta...

igen, ez volt a második legjobb reklám
íme a legjobb: http://www.youtube.com/watch?v=UukD_cIw08E&feature=pyv

Nekem az utsoelőtti TD teccett, fekacsávó úgy otthagyta a pittsburgieket, hogy csak néztek.
Mivel én az underdog arizonának drukkoltam, az utso annyira nem dobott fel, de valóban elismerésre méltó.
A 2. negyed végén volt a 100 yardos interception-TD (rajt-cél győzelem:)? Az nem volt semmi.

bAtu írta...

Jaja, arra utaltam a második negyed végével. Még az utolsó TD-t közvetlenül megelőző kísérlet sem volt semmi. Kb. ugyanazt eljátszották, csak a másik sarokban.

Hary írta...

Hát én szomorú voltam SB végével, mert a Cards-nak drukkoltam idén, ennyire látványos támadójátékkal szeretem a focit. Persze a Steelers D sem lószar, de mint alapvetően Pats drukker muszáj támadófocit szeretni :)
Meccs egyébként elején nagyon langyos volt, 4. negyedre lendültek bele Warnerék igazán.
Én két fordulópontot emelnék ki: Harrison int TD-jét, amitől 17:7 lett a 10:14 helyett (és ha lábra mennek a végén akkor megállítják az end zone előtt...)
A másik meg az uccsó arizona TD, amikor Fitzgeraldra játszottak egy 10-15 yardos játékot. Ez tök jó is lett volna de a Steelers secondary annyira benézte hogy ugye bevitte TD-re. Egyetlen szépséghiba, hogy így még maradt több, mint 2:30 az órán...
Jó meccs volt, most jöhet 7 hónap pihi.

bAtu írta...

A kocsmában volt aki azt mondta 5 perccel a vége előtt, hogy GAME OVER. A vicc, hogy a végeredményt illetőleg igaza volt, más tekintetben nem.

Hary írta...

Mondjuk felétek akkor néztem volna meg az emberek arcát amikor a halálszar Ravens behúzta a csoport-elődöntőt a Tennessee hibáiból... :)