2010. február 28., vasárnap

The Footwear Business

Szándékozom egy pár új cipőt venni, mivel a mostani félszárú már kezdi megadni magát. Mivel se a futócipőt, se a hímzett cowboy-csízmát nem tekintem az utcai cipő helyettesítő termékének, a nashville-i felhozatal erősen gondolkozóba ejt. Azaz mégsem, mert a minden boltban fel-felbukkanó ugyanazon 10 pár modell láttán azonnal nemet tudok mondani. A cipővásárlás nekem otthon se volt egyszerű művelet, itt kint meg...

A minap például az egyik pláza Lacoste szaküzletébe tévedtem be, és mivel az interneten már láttam pár viszonylag jónak tűnő krokodilos modellt, gondoltam megnézem élőben, hogy milyük is van. A három (!) pár cipő megmutatása után nem is emlékszem, hogy én mosolyodtam el először, vagy a boltos csaj, és én kérdeztem, vagy ő mondta, hogy: "Ez a három lenne".

És akkor megint visszakerültünk a nethez, azaz ismét rá kell döbbennem, hogy legolcsóbb, és leggyorsabb az íróasztal mögül, vagy a saját ágyamból vásárolni (bizonyos termékeket). De ha még így is teszek, nem szándékozom egyedül tenni. Legyen picit interaktív a dolog, én az alábbi modelleket néztem ki:


Ha rangsorolni kéne őket, a PUMA van legelől. Egyrészt a Zappos-ról rendelni jó, mert ingyenes a szállítás mindkét írányba. Másrészt olcsó, és a Ducati felirattól eltekintve egészen mutatós. A GUESS se tűnik rossznak, de ez máshonnan jön, és egy picit talán túl ünnepi. Na, de mielőtt még végigmegyek az összesen, jöhetnek a vélemények, illetve lehet ajánlani további cipőket is!

9 megjegyzés:

Kupcsik írta...

Szerintem is a Puma a legmenobb, mellesleg milyen csizmakat arulnak? Texasi cowboyosat?

bAtu írta...

Nashville-i country cowboyosat.

Örs írta...

Hát mondjuk nem az én stílusom ez a fajta, de a Guess sztem ultragáz.
És bár valóban a Puma tűnik a legjobbnak, az meg úgy néz ki mint egy futócipő (tudom nem az, de közel van)
Just my 2 cents

Örs írta...

Ja én is gondolkoztam/néztem mostanában cipőt. Az a Converse amit kint $30ért vettem itthon 18kHUF

bAtu írta...

Én most vettem Slim Fit CK inget, $57-ért. Nem darabját, hármat.

Cipőre bármi tipp? Jöhet más stílus is.

Örs írta...

Hát kint én 2 pár Converse-t vettem mindösszesen, egyet a márkaboltban $30ért, egyet a Kohl's-ban $40ért (mindez outlet centerben mondjuk). Szóval sok tapasztalatom nincs nekem se.

bAtu írta...

Én egyszerűen nem találok normális cipőt. Valamit márpedig muszály lesz vennem, lehetőleg valami alulszaturáltat. Barnát most nem akarok.

Matyi írta...

hát nemtom elöször nem tetszett egyik se mondomaz nem írom le. De a PUMAval megbarátkozott a szemem

bAtu írta...

Bármilyen más tipp?