2009. október 12., hétfő

Party In The U.S.A.

Ami most következik, az világsláger. Vagy mi. Én a rádióban meghallva már elgondolkozom, hogy kifussak-e a világból, vagy csak kiugorjak-e a kocsiból, egyenesen a szembejövő alá. Na jó, ennyire azért nem rossz, főleg ha klipp is van hozzá. Sőt, klippel együtt teljesen élvezhető a szám:




Na, de mégis miért vágtam be ide ezt a produkciót? Nem csak Cyrus szimpatikus megjelenése miatt. Megfejtésként első körben egy kettősponttal elválasztott természetes számpárt várok. Utána pedig (adok) egy bővebb magyarázatot.


Update: Érkezett egy (helyes) megoldás: 1:23. És akkor a számomra sokkoló hír Wikit:

Born November 23, 1992 (1992-11-23) (age 16)
Nashville, Tennessee,
United States

Kezdem magam öregnek érzni. :S

15 megjegyzés:

Robi írta...

1:23...1:25 jeee

Érdekes volt olvasni, hogy jutsz el a "szar" ->"nem i olyan szar, ha.." tól a "nem is szar" ig

bAtu írta...

Ott a pont! Ja, időközben megnéztem háromszor, és elbambultam egy picit. :P

Matyi írta...

NA a lényeg hogy ez a kis cuki muki reméljük nem lesz husi musi csak a mellei nőnek még nagyobbra lány, egy számmal parkolópájára tette Bitney-t meg a csajokat :) IMÁDOM!

Robi írta...

:-D
Pont azt néztem én is, hogy 16 éves. "moovin' my hips like yeah", asszem ott ő még nagyon kiskorú.

0:50-nél ajánlom figyelembe sárga bézbólsapis embert.

bAtu írta...

ÖÖööö-ööö, mi van a fickóval? :)

Ami most viccesnek tűnik, hogy a kocsikat biztos nem volt nehéz összeszedniük a forgatáshoz.

Örs írta...

a timestampről van szó? mert ha igen akkor mi van 1:23-nál (ami máshol nincs)?
Amúgy az a durva, hogy még a rolling stone-ban is méltatták, hogy állítólag még hangja is van. Akkor néztem meg először ezt a számot elsőre elég rágógumi, de ha belegondolok még van ideje fejlődni.

De a countryban kész, hogy mijen egyszerű szövegek vannak, télleg folkjellegű, de mai modern környezetet is belefoglalva fura és szimpla, pl ez egy kurvanagysláger: http://www.youtube.com/watch?v=Qg4kJnnL2M0
Nekem vicces.

bAtu írta...

Ha 1:23-hoz tekersz, és figyelmesen hallgatsz, megkapod a választ.

A csaj apja állítólag híres country zenész volt, de ennék még nem olvastam utána.

Örs írta...

Most az kiráj hogy azt mondja Nashville?
Mer ez ugye már csak a zene műfaját nézve se olyan nagy szám, mivel ha country akkor 70% Nashville.
(ott az a másik csaj is akit még LA-bennéztünk a TV-n, aki Kanye West félbeszakított, Taylor Swift, ő is 17, jól néz ki, Nashville-i és elvileg country-t énekel, szintén állítólag jó hanggal, bár nekem csak még gagyibb popszarnak hallatszik; szal gondolom tenyésztik ezeket)

Amúgy eccer belenéztem a sorozatába hogy miezmá, és néhol télleg egész vicces, jól adja a csaj. A beszédhangja is jó, mintha sokat ivott meg dohányzott volna, bár lehet van akit csak idegesit.

bAtu írta...

Igen, az alábbi sorok miatt kirá"j" a klipp:

"So hard with my girls not around me
Its definitely not a Nashville party."


Köszönöm a lehúzós megjegyzést. :D

Örs írta...

Átérzed a feelinget az idézetből? Hard with your girls not around you? :D

Amúgy szívesen bármikor:)

bAtu írta...

Átérzem.

A zene műfaját btw te miben határoznád meg?

bAtu írta...

A zenében egyébként baromi jó basszus van. Nem tudom hogy csinálják, de jobban szól, mint bármi, amit Winampon, vagy Last.fm-en hallgatok.

Örs írta...

Sztem country simán, kicsit poposítva/mainstreamesítve, hogy ne csak a déli államokban tudjon befutni:)

Amugy most néztem last.fm-en 128kbps a bitrate(basszus meg a nagyon magas egyértelműen csökken), jutubon meg a HDvideknél, mint ez is 232, ami már elég fasza: http://www.halo3forum.com/pc-hardware-tech-support/262695-youtubes-audio-bit-rate.html

A gépről hallgatott mp3-aid viszont simán kéne ekkora bitrate-el rendelkezzenek, a legtöbb ujonnan töltött mp3 meg min. 180kbps VBR, de sok 320kbps CBR, szal semmiképp sem kéne rosszabb legyen, max ha direkt meg EQ-zták a jutubra feltöltött cuccot. Ami könnyen lehet, nagyon sok dolgot csinálnak a popzenével siker céljából ami lényegében tudat alatt hat az emberekre (pl dinamika csökkentésével hangosabbnak érződik, ld reklámok).

Amugy télleg jó minőségű a hang, de sztem nem kirívó a basszus winamphoz képest pl pedig ojan logitech 2.1-em van mint Zolinak, aminek alapból több a basszusa mint kéne, pedig szeretem a basszust:)

Örs írta...

ja meg az aac egyesek szernt jobb mint az mp3 és sokan a winampot se tartják legjobbnak minőségben, de ezek már nagyon vájtfülüek biztos

bAtu írta...

Én a basszus-különbséget a fejhallgatón keresztül érzékelem.