2009. október 25., vasárnap

The Oil Change Business

A múltkor már utaltam rá, hogy tervben van egy olajcsere. Erősen tanulmányoztam az oktatóvideót, és a munkamenetet memorizálva, a szerszámokat kölcsönkérve és az új olajat megvásárolva nekiestem a munkának:


Péter szerencsére nem csak anyagi (értsd: szerszámok) támogatást nyújtott, hanem ahol emlékeim hiányosak voltak az oktatófilmmel kapcsolatban, ott is besegített. A mosolygás és röhögés részbe mindenképp. :)

Man at Work

Végül az eredmény: 2.4 liter olajat sikerült eltávolítanom és újrahasznosíttatnom, majd közel 5 litert újratöltenem a helyére. Lecseréltem az olajszűrőt is, amit persze már tartalmazott a $14.99 + TAX ár. Az egyetlen dolog, ami ebben az árban nem volt benne az a pulóverem, ami mostantól dedikált autószerelő munkaruházat. Valakinek olajcsere, esetleg?

Job's done

5 megjegyzés:

Matyi írta...

well done:) bár az olaj tartósságát hihetetlennek tartom. Mindenesetre gratula! Top gearben sem sikerült nekik ilyen egyszerűen megcsinálni, pedig azok aztán igazi petrol heads.

dawe írta...

A micor$ops-os pulóverért amúgy nem kár.

bAtu írta...

Szerettem azt a pulóvert, ne szidd.

Orsi írta...

:-) Well done! Én egyszer gyerekkoromban cseréltem olajat az apukámmal, de ma már nem vállalkoznék ilyesmire... No meg úgy látom, hogy tapasztalt barátok vannak, szóval majd élek a lehetőséggel és hívlak!!! :-)

Térded hogy van?

bAtu írta...

Nyugodtan hívj bármikor! A szakértelem és a munkaruházat már megvan hozzá. :)

A térdem javul, még pihenetetem pár napig, de a hétvégén már "használni akarom".