2009. október 4., vasárnap

Recovery Phase

Az a nagy helyzet, hogy épp jól meg vagyok fázva, úgyhogy minden erőmmel azon vagyok, hogy összeszedjem magam. A jóféle náthát szerdán sikerült összeszednem, amikor a The Cheesecake Facotoryba mentünk megünnepelni Daniel barátnője, Sheila születésnapját. Szerda este már hideg szállt Nashvillere, a Sajttortagyárban pedig bent már nem volt hely, így egy hatalmas elnézéskérése mellett a teraszon ültettek le minket. Előrelátó, gondoskodó volt a személyzet, mert a gázkandelládereket is begyújtották, amik elviselhetővé tették a kinti légkört. Ahogy észrevettem az emberek fáztak, én viszont nem - még egy szál pólóban sem. Aztán utólag kiderült, hogy mégis... Ez voltaképpen az én hülyeségem volt, de a megfázásban az is segített, hogy a személyzet bő jéggel hozott mindent, valamint összekeverték három asztal számláját, amit kb. háromnegyed óra alatt sikerült kibogozniuk. A menedzser (manager?) mikor kijött, egy értelmes mondatot nem tudott elejteni, de az étterem javára legyen írva, hogy legalább a borravalón nem kellett gondolkozni - gond nélkül felszámolták a kötelező 18%-ot. Tehát másnap reggel 20 HP-val és egy szelet torta árával (~$9.48) szegényebben ébredtem.

Ez a -20 HP egészségromlás az, ami mostanáig is kitart. Ezt próbálom kúrálni az alábbi recepttel:


Az fényképen az alábbi összetevők láthatók:

  • 1 bögre forró víz
  • 1 filter gyógytea (hársfa és bodza közelébe nyilván nem ér, de legalább az íze gyógyteára emlékeztet)
  • méz
  • citrom
  • rum (altató)

Az elkészítés pedig egyszerű: mindent bele, a filtert 3 perc után ki. A többi maradhat a fogyasztás végéig. Rumból nem kell az összes.

Nincsenek megjegyzések: