2009. október 16., péntek

Definitely Not a Nashville Party

Tegnap este koncert volt a Play! Dance Bar nevű szórakozóhelyen. A helyről ezzel már többet mondtam el, mint akartam. Alap esetben nem is merészkednék menné(n)k erre helyre, de most helyzet volt.

"Ha pedig olyan a helyzet, lépni kell. Ha olyan a helyzet."

Helyzet alatt pedig olyan party-lehetőséget kell érteni, ahol végre nem country zene szól, hanem valami huppogósabb. Azon belül pedig nem fekete zene, hanem valami európaibb, ami felvidítja az embert:

A DJ-t valószínűleg mindenki ismeri, igaz inkább névről, mintsem arcról. Na, de mégis ki ő? (Nem ér rákeresni a tegnapi bulira!)

DJ Ki?

Grátiszként pedig még egy kép alább. A csajról így kép alapján nehéz elhinni, hogy 21+, de a mosolya mindenképp jópofa. Nem úgy, mint a doktor úré, aki a fénykép készítésében úgy látszik korántsem volt hajlandó aktívan részt venni.

Play!

Megjegyzés: most miért ilyen fo*ul jeleníti meg a blogger a lekicsinyített képeket?

6 megjegyzés:

Örs írta...

ATB
és nem kerestem rá
mennyi volt a beugró?
itt is volt nemrég az elején mlg csak $40 volt aztán $60

najó most ránéztem az oldalra, WTF?

a csaj meg Paramore pólóban nyomta? azér én keményebb voltam amikor anno Manowar pólóban toltam a Balatonalmádi Panorámában, régi szép idők

Örs írta...

még egy pillantást vetettem az oldalra, WTFF?
remélem olcsó volt legalább:)

nekem a legvadabb kalandom ijen szempontból amikor SF-ben ATMet kerestünk a STUD nevű hejen, szerncsére nem volt ott a törzsközönség

Örs írta...

oh and yes, I'm that good!

bAtu írta...

$15 + $3.33 volt a beugró. Nemsokára jön Tiesto is, igaz ő egy nagyobb csarnokba. Az $35 lesz. Bár azt valószínűleg kihagyom.

A közönség ~40%-a most nő volt, annak meg ~70%-a egész jó. Kaptunk egy hintet, hogy koncerteknél ilyen a felállás.

A Paramoret meg nem vágom micsoda.

bAtu írta...

Ezt a klippet meg akartam mutatni a kollégáknak, még a party előtt.

Matyi írta...

zsiiirrr kis huncut csajok mindenhol azaz miután 3 sör és még 3 sör elfogyasztása után csajokból minimum 2 látok aza buli már nagyon jó lehetett. BME látás :)