2009. október 17., szombat

Two Lakes Trail Run

Három kollégával ma reggel betoltuk a (majdnem) kötelező capuccino-beüntést, majd nyugatnak vettük az irányt, és elgurultunk egyészen a Montgomery Bell State Parkig:


Montgomery Bell State Park

A parkban ma rendezték a Two Lakes Trail Run futóversenyt. A táv hivatalosan 7.6 mérföld volt, tavak között és főleg erdőben. A hely maga baromi szép volt - már csak ezért is érdemes volt kimenni -, az időjárás pedig kegyes. Annak ellenére, hogy idén közel 30 Fahrenheittel kevesebb volt, mint egy évvel ezelőtt.


A verseny során egyébként meglepően jól teljseítettem: 1:06:43 alatt futottam le a valamivel több, mint 12 km-t. Ezzel a 141 indulóból összesítettben a 24. helyre, magyarok között a 4.-re (értsd: utolsóra) kvalifikáltam magam.

Egy tanulságot mindenképp levontam: annyira rossz nem is vagyok ebben, úgyhogy legközelebb nem az utolsó sorból kell elrajtolnom. Így talán nem kell majd átgyaloglnom "jócsomó emberen", illetve nem kell 10 percekig követnem az előttem slattyogót a szűkös erdei ösvényen. Mellesleg lehet, hogy egy trail cipőbe is beruházok, de ezt még meggondolom.

Végezetül egy fotó a helyről, és a magyar futócsapatról:


4 megjegyzés:

dawe írta...

Szép. Talán Nessy nem kellett volna a tóba.

Robi írta...

Dehogynem Dávid, mer' ez Tennessee
muhaha

bAtu írta...

A képet nem én csináltam, bár a szörnyike szerintem poén.

Időközben pedig belinkeltem az én futásom statisztikáit.

Matyi írta...

Szép Gratula Sanyi!!