2008. december 23., kedd

Bier all around the world

Nashville, a fagyos

A hazautazásomra tett kísérlet meghiúsult. Természetes volt, hogy a konklúziót egy - a lakástól nem túl messze lévő - bárban vonjuk le. A hét elején beígért -2 fok Celsius természetesen ideért Tennessee-be. Ezzel bebizonyosodott, hogy középiskolában nem vettek minket palira földrajzon: Észak-Amerika észak-dél irányban nyitott, hol a délről jön a jó idő, hol északról fúj a hideg szél. Ezek elég gyorsan képesek váltani egymást. Lényeg, hogy most hideg volt. És mivel a helyiek tudják, hogy ez nem elég, a Beafsteak mellé rendelt sörömet egy jéggé fagyasztott korsóban szolgálták fel. No kidding. A korsó oldalán lecsorgó sör és hab nem ért le az asztalig, sokkal inkább ráfagyott az üvegre. Annyira azért vagyok már edzett szerencsére, hogy ez ne legyen akadály, túlléptem a problémán.

Atlanta, a barna

Ez már a következő napi próbálkozásom, hogy eljussak a távoli Európába. Megint egy olyan dolog, amit idefelé nem tudtam volna megtenni: $6.15-ért sört venni. Márpedig ez finom volt és barna, normális pint méretben. Úgy tűnik nagyságrendekkel elviselhetőbbé tette az utazást, így azt kell mondjam, megérte az árát.

Párizs, az elmaradt

Csak dobozos sörük volt, abból köszönöm nem kértem.

Budapest, a hazai


Vettem egy Sopronit, egy Soproni 1896-ot és egy Borsodit. Csak mert már elfelejtettem az ízüket, és fel kéne eleveníteni.

Nincsenek megjegyzések: