2008. december 21., vasárnap

Wanna fly away

-2 Celsius fok van. Meg leginkább a tököm kifelé. Talán a következő dal elárulja miről van szó:


Lenny Kravitz "Fly Away"

Röviden, szép a zene városa, de most már elrepülnék innen. Ma reggel, mire kiértem a repülőtérre, törölték a járatomat. A jegyemet gyorsan áttetettem a délutáni járatra, amivel még mindig esélyes volt, hogy elérem a csatlakozást. Aztán teltek az órák és kiderült, hogy az a gép késik 2 és fél órát. A JFK-BUD viszont nem. Végül 6 és fél, a reptéren töltött órácska után úgy döntöttem, hogy nem éjszakázom JFK-n, mert azt a helyet egyébként sem szeretem, hanem a tervezettekkel ellentétben még idén leugrok Atlantába. Aztán megemlékezve a tavalyi képfeldolgozó kurzusra, benézek Párizsba. Ha pedig ezeket  s meguntam, megyek haza.

Már várom.

4 megjegyzés:

Örs írta...

MOst ez azt jelenti hogy atlantai és párizsi csatlakozással mész BPre? AZ jó kör

bAtu írta...

Az. Remélem össze is jön. Meg azt is, hogy nem kör lesz. Nem akarok hirtelen ismét Nashvilleben kilyukadni.

Ficzere írta...

meglesz az első kinti karácsonyod, vagy addigra hazaérsz?

bAtu írta...

Épp ezt próbálom eldönteni.