2008. december 20., szombat

The Climate and its control


Ma reggel kinéztem az ablakon, és azt tapasztaltam, hogy kellemesen szar az idő. Borult volt az ég és fújt a szél. Azt hittem már a bejárati ajtó kilincséhez hozzá fogok fagyni, ezért jól felöltöztem és még a házban felvettem a sapkámat. Aztán kilépem.

Ahogy kitettem a lábam, két dolgot tapasztaltam. Egyrészt, hogy kívülről szemlélve is ugyanolyan depresszív az égbolt. Másrészt, hogy a hőmérséklet legalább 20 fok Celsius. Voltaképpen csak egyet tévedtem: Ákos reggel mérte a hőmérsékletet, ami szerint szerint 19 fok volt.

Ez megint több szempontból volt érdekes. Az egyik szempont az, hogy Vandy körül ma lehetett  látni (jó) csajokat egy szál pólóban rohangálni. A másik érdekesség, hogy ma bekapcsoltam a klímát a kocsiban, mert melegem volt. A harmadik, számomra szokatlan dolog pedig az, hogy holnaputánra fagyot mondanak. Nappalra.

Ez utóbbi egy jó ok arra, hogy egy időre itt hagyjam ezt a környéket. Vasárnap reggel indulok haza!

2 megjegyzés:

Örs írta...

épp néztem az időjárás jelentést nashvillere, mondom itt valamit biztosbenéztek mert mára 22-t mondott holnaputánra meg -2-t
ezexerint igaz lehet
érdekes

Matyi írta...

Várunk HAZA Sanyi