2008. december 21., vasárnap

Rescheduling X-mas

Változnak az idők, változik a menetrend is:

Southwest Airlines2247Los Angeles 12:45pmC16 ON TIME
Northwest Airlines2648Memphis 11:45amB1 On Time
American Airlines1021Miami 1:55pmC2 ON TIME
Northwest Airlines1173Minn/St. Paul 11:25amB4 On Time
Northwest Airlines2451Minn/St. Paul 9:18amB4 DELAYED
Southwest Airlines1986New Orleans 11:55amC21 ON TIME
Delta Airlines6576New York-JFK 11:35amB3 CANCELLED
Delta Airlines6224New York-JFK 2:25pmB7 On Time
American Airlines1795New York-LGA 11:35amC5 AT11:35A
Continental Express2745Newark 10:15amA-8 NOW 10:15AM


Röviden, a Nashville - New York járatomat a Delta törölte. Foglaltam helyet egy másikra, ami 11:35 helyett 14:30-kor indul (a táblázatban 14:25). Még ezzel is van esélyem elérni a csatlakozást, ami ha összejön, nem érek haza később.

A helyzet értelmezése (v1.0)

A Delta elmehet a búsba, hogy először átrendezi a menetrendemet, majd az induló járatot törli aznap reggel. Rendben, tudom, hogy tegnap szar idő volt bizonyos reptereken, de ez ebben az értelmezésben nem érdekel.


A helyzet értelmezése (v2.1)

Van időm olvasni, amit úgyis régóta terveztem már. A szituáció persze csak az várakozás olvasás helyszínét változtatta meg, de sebaj. Két kiszemelt áldozatom van:

  1. Kurt Vonnegut: Éj Anyánk

    Eredet:
    Otthonról hoztam, Neu kolléga ajánlotta.
    Motiváció: Vissza kéne adni Gergőnek.
    Tartalom: Még nem olvastam, ha végeztem vele, igyekszem összegezni.

  2. Chuck Palahniuk: Choke


    Eredet:
    Most vettem a repülőtéri trafikban. Idefele jövet sokalltam volna érte $15 + TAX összeget. Érdekes, visszafelé simán belefért.

    Motiváció: Chuck Palahniuk írta a Fight Club-ot is, amiből film is készült, és anno nagyon tetszett. Most ezt is megfilmesítik. Addig nem nézem meg a filmet, amíg a könyvet nem olvastam végig. A filmet meg ugye meg akarom nézni.

    Tartalom: Egy fickóról szól, aki az édesanyja eltartására gyűjt. A koldulásnak pedig egy kevésbé hagyományos és kevésbé direkt módját választja: ismerkedik mindenféle - nála azért mindenképpen tehetősebb - nővel. Ez a trailer és a könyv hátulja alapján jött le. Részletesebben, ha elolvastam.
Az utazásommal kapcsolatban, ha van WiFi, óránként ránézek a levelekre. Ha valaki kapcsolatba akar lépni velem, mindenképp az e-mailt ajánlom.

2 megjegyzés:

Örs írta...

Éj Anyánk jó cucc! Kedvenc Vonnegutom
És abból is van film, nem is rossz.

bAtu írta...

Éj Anyánk elején alapból van két olyan rövid beszélgetés, hogy kellemeset hahotáztam rajta. Úgy látszik most időm is lesz végigolvasni, amíg hazaérek. Szerencsére nem is hosszú.