2008. december 11., csütörtök

I got admitted to VU, again


Dear Mr. Szilvasi,


I am pleased to inform you that you have been admitted to the Ph. D. program in Electrical Engineering at Vanderbilt University, beginning in the Spring Semester, 2009. On behalf of the faculty, I congratulate you on your record of academic accomplishment and invite you to continue your studies at Vanderbilt.

(...)

Sincerely,

George E. Cook
Associate Dean for Research and Graduate Studies

School of Engineering

Röviden: felvettek rendes Ph.D. státuszba. Már csak a vízumhoz szükséges papírokat kell beszereznem a felvételt igazoló levelet* felhasználva.

*amit persze még nem kaptam meg.

7 megjegyzés:

Kupcsik írta...

De jó hírrel tört meg ez a kéthetes csend!

bAtu írta...

Én még nem döntöttem el, hogy ez jó hír-e. :D

Hary írta...

hát pedig...

bAtu írta...

?

Mindegy, a számlát már megkaptam a következő félévi tandíjról. :D

Matyi írta...

NAgy nagyszívből gratulálok!!! azoka csúnya anyagiak mindíg

Csapszi írta...

de miért, eddig nem is voltál PhD hallgató?

bAtu írta...

Eddig specia student voltam, de úgy látszik most már semmi különleges nincs bennem. :(