2008. november 2., vasárnap

Balasubramanian Daniel's

A héten két említésre érdemes eseményt történt. Az egyik az, hogy visszaköltöztem Bellvueba. Az eset péntek reggel történt, amikor is korábban keltem fel a szokásosnál. Összepakoltam, a cuccok nagyrészét bepraktam a kocsimba és vártam. Vártam Daniel're, aki nemsokára meg is érkezett.

Daniel a kertben

Daniel egyébként munkatársam, néha előadóm MIC-ből. Emellett másodállásban ő költöztet mindenkit ISIS-on belül, mert neki mindenki tudja, hogy egyedül neki van pickupja.

A péntek reggel ilyen szempontból elég zsúfolt volt: nálam kezdtünk. Átvittük az íróasztalt Bellvueba, ahol felvettünk egy matracot és egy átkeretet. Ezután Bellvue másik végén feldobtunk még egy kanapét, és az egészet átvittük Manishékhoz. Onnan meg ugye mentünk dolgozni.

Nincsenek megjegyzések: