2008. november 2., vasárnap

Halloween

A hét másik nagyobb eseménye a Halloween volt. Péntek délután 5-kor rámszóltak, hogy tollat billentyűzetet letesz, és megyünk sörözni. Nyilván nem kellett kétszer mondani.

Útban a nem hivatalos megbeszélésre

Ez a sörözést baromi jó volt, bár én egész nap szét voltam csúszva, mert egy picit le voltam betegedve. Dumáltunk mindenről, de főleg Sch-s emlékekről. Ebből mindenkinek volt bőven, talán András szűkölködött egy picit, mert ő nem volt Schönherzes.

A sörözés után hazamentünk összeszedni magunkat és ettől a ponttól kezdve én nem ittam, mivel én voltam a designated driver, a kijelölt sofőr. A partiról sokat nem tudok akarok írni. Tim Roofban voltunk, ahol szokás szerint élőzene szólt. Azzal az apró különbséggel, hogy az emberek 91%-a be volt öltözve valami elvetemült jelmezbe. íme két díjnyertes kép, amit szintén az SD1100-al csináltam, mert az belefér a zsebembe és mindenhol ott lehet:

Batman (mobil) és a Joker

Az abszolút díjnyertes kosztűm

Annak ellenére, hogy ez a buli egy picit ellaposodott a végére, amikor elmegyünk valami hasonló helyre, mindig feldobja a hangulatomat és megkedvelem egy picit Nashvillet. Picit többet kéne ezt pörgetni.

7 megjegyzés:

Matyi írta...

ááááááááááááááááááááááá azt nem hiszem el. Mi volt a lányokkal? Sok ilyen jelmez volt? :)

bAtu írta...

Volt néhány...

Zoli írta...

Nem! Ilyen nők nincsenek! :)

bAtu írta...

De vannak. Ja és megkértek, hogy csináljak róluk néhány fotót. Az ő gépükkel.

Ficzere írta...

a te lakasodon

bAtu írta...

:D:D:D:D

Örs írta...

de vannak, tanusithatom: http://californiauberalles.wordpress.com/2008/11/05/all-hallows-eve-azaz-mindenszentek-kepekkel/

Amugy sztem a kosztum rovid ü. Az a Batman ele'g fura, gayish lookin'.