2008. november 6., csütörtök

Plus 2

Hmm... A múlt héten elküldtem a laptopomat szervizbe, mivel december elején lejár a 2 év garancia. A problémáim a következők voltak:
  • az LCD lifegett egy 15-20 fokos holtjátékkal
  • egy kis darab ki volt törve a gép sarkából
  • csúnyán melegedett a processzor
A gépet szerdán este 6 körül adtam fel. A címzést egy picit elcsesztem, így véletlenül a korábbi címemre küldték. Már hétfőn megérkezett a csomag, de a volt főbérlőm elfelejtette szólni, tulajdonképpen ha nem írok rá (egy e-mailt), lehet hogy még mindig nem szól. Sebaj, kedd este elhoztam tőle:

A $10 köntösben


Kibontakozva

A sebességből ítélve azt hittem, hogy csak visszaküldik: leejtetted, sorry. Ehelyett kicserélték rajta az összes borítást. A billentyűzet körül, az LCD körül, mindenhol. Teljesen olyan, mintha új lenne. Ez a touchpadnál mondjuk nem előny, mert picit nehézkesebben reagál, mint korábban, de ez nem gond. A proci melegedését még nem volt alkalmam hathatósan tesztelni, de egyelőre úgy tűnik, hogy kevésbé melegszik, mint korábban.

Visszakapva a gépet, azon gondolkoztam, hogy még igazán növelni lehetne az emlékezőképességét. Épp mikor ezek a kósza gondolatok keringtek a fejemben, megjelentek a kollégák és kérdezték, hogy hogyan ment az egész garanciális ügyintézés. Megállapítottuk, hogy jól ment, mindenki adott egy pirospontot az ASUS-nak. Ugyanakkor kevésbé volt pozitív a benyomás a TOSHIBA-ról. Sly már vagy 3 hónapja megrendelte a gépét és azóta "jövő heteznek", ezért most vissza is mondta a rendelést. Miután a memória-upgrade drága lett volna ha a gyártótól igényli, külön rendelt 2x2GB memóriát, ami persze szinte azonnal megérkezett. Jó ideje porosodnak ezek a polcon, és hogy ezt ne folytassák, Sly fel is ajánlotta őket ideiglenesen. Kaptam az alkalmon, szétszedtem a gépet és beletuszkoltam még 2GB-t. Most 3GB van a gépben, érezhető a változás. Ahogy az is érezhető, hogy ez a bejegyzés kezd rohadt unalmassá válni.

Nincsenek megjegyzések: