2008. november 2., vasárnap

US workstyle

Mikor ma reggel mentünk bevásárolni, épp szedték a szemetet az út szélén. Mintegy tíz munkás végezte a feladatot és mindegyikük végezte a dolgát, egyik se lazsált. El is kezdtem szóban összevetni a magyar munkastílussal, ahol általában 1 ember csinálj a tényleges munkavégzést, míg a többiek rendszerint körülállják és vagy tanácsokat adnak, vagy csak szóval tartják azt az egy bizonyos embert.

Körülbelül a harmadik piroslámpánál volt szerencsém jobbra tekinteni, ahol egy McDonald's újjáépítésén szorgoskodott 5 ember. Elmosolyodtam és megnyugodva dőltem hátra: itt is ugyanarra forog a föld. Az alábbi kép elárulja, mire gondoltam akkor.

Mexicans?

2 megjegyzés:

Matyi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bAtu írta...

Bazz, nem tudom mire kattintottam, de véletlenül eltávolítottam a megjegyzésedet és most nem tudom visszahozni.

"McDonald's jel sincs a topon. Mi van elet akra felé.Szedd össze őket Sanyi"

A Mekit most építik, a logókat is akkor szerelték fel, amikor ott voltunk. A második és a harmadik mondatot viszont még nem sikerült megfejtenem. Olvasd már át őket, mielőtt beküldöd őket. :)