2008. november 6., csütörtök

Zed Three

Matyival a múltkor dumáltunk autókról. A beszélgetést az indította el, hogy aznap láttam egy Minit, ami megtetszett. Amerika és méretek ide, vagy oda jó az a kocsi. Fürge, mindenhol elfér, és megy. Megnéztük az árát edmunds.com-on, hát $8000 alatt nem valószínű, hogy van. Micsoda rablás! :)

Ha ez nincs is 8 grant alatt, azért van más 8-ért. Ilyen például a Z3.


Nyilván nincsen rá pénzem, és egy darabig még nem is lesz. De azért nem volt olyan rossz eljátszadozni a gondolattal. Az viszont bosszantó, hogy a beszélgetés óta mindenhol ilyet látok. No meg az ember mikor vegyen ilyen "értelmetlen" kocsit, ha nem 2x évesen?

6 megjegyzés:

Matyi írta...

tudom sok mindenben nem,de 1-2 dolgoban érdemes rám hallgatni Sanyi:)

Örs írta...

Sztem nem feltátlen kell ennyit költeni itt egy "álomautóra".
Én találtam jó állapotú mustangot 3000 körül is. pl: http://sfbay.craigslist.org/eby/cto/899525848.html
Már aki szereti az ijent. Énmég lehet megpróbálok cserélni.

Örs írta...

Na meg Eclipse-eket és ujabb Mustangokat is potom pénzért dobják az ember után.
http://sfbay.craigslist.org/pen/cto/902504047.html

http://sfbay.craigslist.org/nby/cto/909619032.html

bAtu írta...

Az Eclipse-t néztem én is, az jónak tűnik. A legutolsó linkedet illetőleg pedig: ilyennel jöttünk most Savannah-ra. Baromi jó hangja van... De a 166E km azért már elég sok.

Bodnár Imre írta...

azzal kapcsolatban, hogy mikor vegyen ilyet az ember ha nem 2x évesen... Ott a németeknél én egy fiatalt sem láttam ilyen sportkocsikban. najó. esteleg 1-2-t. Csak vén f*szokat. Szal még van időd:-)

bAtu írta...

De én nem vén troggyosként akarom ezt vezetni. :S