2008. november 1., szombat

Preparing for GRE


PhD studentnek lenni jó. Még akkor is, ha az ember még nem az. Megítélésem szerint legalább annyit dolgozunk (egyetem + munka), mint a staff-ek, de legalább a fizetésünk a harmada. Cserébe viszont kapunk egy rakás plusz költséget! Ilyen volt az oltás, a tankönyvek és most a GRE.

A héten már azt hittem neki tudok állni félretenni valamennyi pénzt, erre megint kiszóram $140 dollárt a GRE vizsgadíjra. Ez félig-meddig a nem várt költségek közé tartozik.

Sebaj, most készülünk a vizsgára. Tankönyvem van, és CD-m is majdnem. Az én esetemben a matek résznek van a legnagyobb hangsúlya, elsősorban ezt nézik. A mintapéldákat nézve az a benyomásom az egészről, - annak ellenére, hogy van egy-két tróger kérdés -, hogy az egész olyan nehézségű, mint anno a matek érettségi. Nem, nem a központi, a házi.

Majd meglátjuk mi lesz belőle, November 14-én megyek belőle Madisonba, ugyanis az volt az egyetlen hely, ahol még volt Novemberre viszgaalkalom.

2 megjegyzés:

Matyi írta...

Jól van Sanyika akkor nemlesz az nehéz. Madisonban meg köszönj be a srácoknak. Ott is király az egyetem :)meg van egy tök jó all you can eat étterem csak már nem tudom hogy hol.

bAtu írta...

Hmmm... Madison, Nashhville, TN.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&geocode=&q=madison&mrt=all

Wisconsinba nem megyek azért fel, az 632 mérföld innen.