Ma lecserélt(ett)em a gyertyákat és a hozzá tartozó vezetékeket. A dolog első kézzel fogható következménye az volt, hogy előkerült a piros narancssárga sapkám, amit már két hete kerestem. A kocsi hátsó ülése elé esett be.
A másik hasonlóan látványos eredmény az, hogy ismét gördülékenyen működik mind a négy henger a kocsimban. Ebben mondjuk nagy szerepe van a "főnökömnek" is:
A másik hasonlóan látványos eredmény az, hogy ismét gördülékenyen működik mind a négy henger a kocsimban. Ebben mondjuk nagy szerepe van a "főnökömnek" is:
13 megjegyzés:
Hé, Sanyi! Mi ez a divatos kalap?
Az nem én vagyok, hanem Péter. Én (még) nem vettem ilyen kalapot.
és micsináltok a laptoppal a kocsiban?
Kiolvastuk a felhalmozódott hibakódot, illetve reseteltük őket.
egy olyan nekem is jól csuszna, villog vmi random cucc a kocsiban
gondolom kell hozzá vmi extra eszköz?!
Vmi random cucc. :) Check engine?
On-Board Diagnostic Reader szükséges hozzá. Nálam OBD II (az újabb, '96 utáni) kellett.
Otthon elég drága az ilyen, itt <$90, sw-t meg lehet ingyen is találni (freeware).
Megyel aludni.
http://en.wikipedia.org/wiki/Obd
nem check engine, security, és ugy találtam neten ez jelentheti azt hogy kódokat kéne nézni
hehe...mi pont ilyennel szarakodunk itt a cégnél. Jaja. minden ilyen műszerfal kap valami kódot, ami megakadályozza hogy átirhassák pl a megtett km-eket. De olyan reset ami a hibakódokat törli, kiadható.
Ha jól tudom, bár a csatlakozó közös, a különböző egységekhez helyenként más protokollal is érhetőek el. Pl. a check engine lámpát meg lehetett nyugtatni, a motorra vonatkozó hibakódot lehet törölni, de az SRS-sel kapcslatos dolgokat már nem lehet elérni ugyanazzal a software-rel.
Jaja.
Jó, hogy van egy beépített emberünk, aki hivatalos forrás alapján is tud bólogatni! :P
:-)
Megjegyzés küldése