2008. november 18., kedd

Mom, I've found my red hat!


Ma lecserélt(ett)em a gyertyákat és a hozzá tartozó vezetékeket. A dolog első kézzel fogható következménye az volt, hogy előkerült a piros narancssárga sapkám, amit már két hete kerestem. A kocsi hátsó ülése elé esett be.

A másik hasonlóan látványos eredmény az, hogy ismét gördülékenyen működik mind a négy henger a kocsimban. Ebben mondjuk nagy szerepe van a "főnökömnek" is:


A kétkezi munka


A kétkezi utómunka

Péter tipikusan az, ami/aki miatt érdemes volt eljönni Nashville-be. Persze nem mintha ezt Karesz anno nem mondta volna meg. Ha a mentalistását, a dolgokhoz való hozzáállását eltanulja az ember, már azzal sokat lehet fejlődni.

13 megjegyzés:

Bodnár Imre írta...

Hé, Sanyi! Mi ez a divatos kalap?

bAtu írta...

Az nem én vagyok, hanem Péter. Én (még) nem vettem ilyen kalapot.

Örs írta...

és micsináltok a laptoppal a kocsiban?

bAtu írta...

Kiolvastuk a felhalmozódott hibakódot, illetve reseteltük őket.

Örs írta...

egy olyan nekem is jól csuszna, villog vmi random cucc a kocsiban
gondolom kell hozzá vmi extra eszköz?!

bAtu írta...

Vmi random cucc. :) Check engine?

On-Board Diagnostic Reader szükséges hozzá. Nálam OBD II (az újabb, '96 utáni) kellett.

Otthon elég drága az ilyen, itt <$90, sw-t meg lehet ingyen is találni (freeware).

Megyel aludni.

http://en.wikipedia.org/wiki/Obd

Örs írta...

nem check engine, security, és ugy találtam neten ez jelentheti azt hogy kódokat kéne nézni

Bodnár Imre írta...

hehe...mi pont ilyennel szarakodunk itt a cégnél. Jaja. minden ilyen műszerfal kap valami kódot, ami megakadályozza hogy átirhassák pl a megtett km-eket. De olyan reset ami a hibakódokat törli, kiadható.

bAtu írta...

Ha jól tudom, bár a csatlakozó közös, a különböző egységekhez helyenként más protokollal is érhetőek el. Pl. a check engine lámpát meg lehetett nyugtatni, a motorra vonatkozó hibakódot lehet törölni, de az SRS-sel kapcslatos dolgokat már nem lehet elérni ugyanazzal a software-rel.

Bodnár Imre írta...

Jaja.

bAtu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bAtu írta...

Jó, hogy van egy beépített emberünk, aki hivatalos forrás alapján is tud bólogatni! :P

Bodnár Imre írta...

:-)