2008. november 18., kedd

The GRE day


Szombaton találtam egy levelet a postaládában: a GRE vizsgához tartalmazott felkészítő anyagot, amit pénteken tettem le. Az tesztről annyit érdemes tudni, hogy tökéletesen méri a latin és görög nyelvtudást, és négy hónapja már csak egyedlen időpontot találtam Nashville környékén, azt is csak Madisonban. Cserébe legalább drága ($140) volt.

Sok időm nem volt felkészülni, többek között mert sok volt a beadandó, illetve a "Holnap vizsga?!" jellegű meglepődés. Azért igyekeztem kihozni a legtöbbet a dologból. A vizsga reggelén időben elindultam itthonról, ha esetleg eltévednék, akkor is legyen időm odaérni. Szükség is volt erre a +fél órára, mert menetrend szerint el is tévedtem. Külön érdekesség itt, hogy az emberek a szomszédjukat nem tudják beazonosítani házszám alapján. Tudtam már, hogy közel vagyok, ezért elkezdtem kérdezősködni, de általában vagy azt a kérdést kaptam válaszul, hogy "nincs gps-e?", vagy azt hogy "valahol itt kell lennie a közelben". Még szerencse is volt, hogy a közelben lapult a vizsgaközpont, mert mire odaértem, a kocsim már szinte teljesen meg is adta magát. Ez persze meg is alapozta a vizsgahangulatot.

Vagyis a vizsga matek részét nem sikerült elcseszni. A többit azért igen. Sebaj, az eredmény valószínűleg elég lesz ahhoz, hogy felvegyenek végre rendes PhD státuszba.


2 megjegyzés:

Ficzere írta...

kiderült már, hogy hogy sikerült?

bAtu írta...

Majd jelzem, hogy elég volt-e, vagy újra kell mennem.