2008. november 1., szombat

Mallrat

Tehát a dolog úgy kezdődött, hogy két hete vettem egy pár alsónadrágot Opry Millsben. A dobozra M-es méret volt írva, a nadrágokra már L. Ez ugye amerikai L-et jelent, vagyis 3x beleférnék. Ezt vittem (volna) vissza ma.

Az alsókat itt felejtettem, és erre csak félúton jöttem rá. Nem gond, ma egész nap alapjáraton futott az agyam már lassan hozzászokok az ilyenekhez. Viszont ami gond: bemegyek egy plázába és vérszemet kapok. Ehhez még párosul az is, hogy sznobköcsög is vagyok, tehát első sorban az otthonról ismert, márkás termékeket kutatom. Így tévedtem be - teljesen véletlenül - az Oakley szaküzletbe, ahol télikabát és pulóver után kutattam. Az eredmény mégis az lett, hogy egy hosszú és rövidnadrágot vásároltam. $15-ért. A kettőt.

A kabátokat mégegyszer át kell futnom, mert arra már nem maradt időm. $100-150 áron futnak, de ma reggel láttam egy egész jó Spydert is a TJ-Maxx-ben.

A TJ-Maxx egyébként jó hely, amolyan out-outlet. Ajánlom Örnek is. Ja, és mégvalami. Amerikába érve mindenki átesik azon, hogy vesz pár dolgot és 1 hét múlva látja ugyanazt olcsóbban (esetleg féláron). Mondhatnám azt, hogy ez tanulópénz, mert az. De a lényeg az, hogy kb. 2 hét után az ember már tudja, hogy mit hol érdemes venni. Nem érdemes például mindent Amazonról, eBayről rendelni, ruhák terén pedig fejben kell tartani, hogy az outletek itt mások, mint otthon.

Nincsenek megjegyzések: