2009. július 19., vasárnap

Accommodating to US

Lassan egy éve vagyok itt Tennesseeben. Pénteken délután a banki ügyek intézése közben gondolkoztam el rajta, hogy mennyire is sikerült alkalmazkodnom az itteni életstílushoz. Egy túlméretezett papírházban lakom, amihez jelenleg négy kocsi tartozik. Egy Mazda 3, egy Mazda 6, egy Dodge Stratus és egy Honda Accord. Ez kell is, mert napi majdnem fél órát autókázom a munkahelyre. Sanyihoz jövő héten megyek Daytonba, aminek a távolságát, csak időben tudom kifejezni: 5 órára van innen északra. Az úthoz valószínűleg bérlek majd egy GPS-t a Walmartból. A szállást persze online foglaltam, mail-in rebate akcióval és bankkártyával. A negyedik bankkártyámmal, ami egy kreditkártya. Most pénteken igényeltem a hatodik bankkártyámat, amely kérelmet remélem a kredittörténetem alapján jóváhagynak.

Ami viszont nem túl amerikai hozzáállás, hogy figyelem a Hondám fogyasztását. Mintegy 390-400 mérföldet tudok elmenni egy tank, azaz 14 gallon (regular) benzinnel - vagyis európai szemmel nézve 8-8.5 litert eszik százon. Ez itt elég jónak számít.

Update: Elszámoltam, a 7. bankkártyát igényeltem pénteken - és meg is kaptam.

3 megjegyzés:

Örs írta...

Miért igényelsz még újabb bankkártyákat?
És így mennyi lett a szállás? Szállásra még nem láttam mail in rebate akciót, ez honnan lett?

Matyi írta...

igen ez nagyon vicces. szállást így meghírdetni :) miért aszomszédban kijött egy ugyan olyan szoba, csak jobb tv-vel :) meg zuhannyal?

bAtu írta...

A kreditlimit emelése miatt kell. Az $1000 kevés.

A mail-in rebate dologhoz be kellett lépnem egy klubba, aminek a tagsága 30 napig ingyenes, és bármikor visszamondható. Ha belépek, kapok egy $30 mail-in rebate kupont.

Én sem értem, mi a plusz ebben, de a (fél)marathoni nevezésnél már csináltam ilyet. 20 perc volt lemondani, de én ráértem, mert úgyis Skype-pal intéztem.