2009. július 8., szerda

Doggy Walk

Elvittem a kutyát egy esti sétára. Egészen az utca végéig sétáltam vele, ami kevesebb, mint 100 méterre van innen. Út közben hagytam, hogy meglocsolja a szomszédok füvét, de a trágyázást nem engedélyeztem. Remélem ezzel sikerült optimálisan kifárasztanom az megöregedett szőrcsomót, azaz nem hal bele a sétába, és nem lesz energiája hajnali kettőkor vonyítani a konyhában. Szomjazni megszomjazott, mert kiitta a tálkáját egyszerre. Kiváncsi leszek az éjszakára.

8 megjegyzés:

Matyi írta...

képet rekj fel szegény kis szörcsomóról. A fejeben anyni féle arca volt már szerencsétlen kutyának :)

bAtu írta...

Tettem fel képet. Egészen előnyös irányból csináltam róla a fotót.

Robi írta...

Huh...ez a kutya tényleg öreg. Ránézésre nem tűnik indokolatlannak az x-féle gyógyszer. Viszont jópofa, és még sála is van, hogyha a prérin lovagol akkor...izé.

Robi írta...

ja, engem valamiért Columbo felügyelőre emlékeztet. Olyan a színe mint a ballonkabátjának.

Matyi írta...

szerintem nagyon okos kis fejevan, és valóban látszik már rajta a bölcsesség márazon szintje, hogy jól elámélkodik azon, hogy felkeljen megvizsgálni valamit vagy max. majd ha az a valmai felé mozog odébb menjen csak :)

... írta...

Okos feje van de már értem aggodalmadat, hogy még bírja ki a gazdák érkezését... :)

Ficzere írta...

olyan a kutya, mintha valami zombis filmből lépne ki :)
meg nem mondanám a fajtáját, csak hogy gyilkol!

bAtu írta...

Félek, tényleg csak tettei, hogy 13 éves és egyszer tényleg nekem esik, ha nem kapja meg reggel a gyógyszerét és/vagy a reggelijét.