2009. július 8., szerda

Aerospace Conference

A főnök egy pár hete mondta, hogy van két konferencia, amire érdemes lenne beadni egy absztraktot. Az egyik azért tűnt jónak, mert Svájcban rendezik, a másik pedig azért, mert Yellow Stoneban. Mindkettő jövő tavasszal lesz, amikor Yellow Stone környékén még bőven van hó és lehet hójárgánnyal rohangálni, amit Ákos szerint mindenképp ki kell próbálni. A svájci dologból valamiért aztán nem lett semmi, de a másikat illetőleg június 30-án vettem a fáradságot és felmásztam a honlapjára. Az absztraktok leadáis határideje július 1. volt. Elsőre meghökkentem, aztán elmosolyodtam a dolgon. Végül összeszedtem magam és egy kis egyeztetés és némi szenvedés árán estére megszültem egy absztraktot, amit tehát még éjfél előtt fel is töltöttem. Ma jeleztek vissza, hogy elfogadták a papírost.

A konferencia egyébként elég humbuknak tűnik, amit a már tíz éve elavultnak számító honlapjuk sem próbál rejtegetni. Picit úgy tűnik, mintha amolyan konferencia-túrizmus jellege lenne a dolognak. Sebaj, a túrista szerepbe kezdek beleszokni.


3 megjegyzés:

Matyi írta...

grat :) Csak vigyázz el ne vigye a hójárgányt MaciLaci :)

Hary írta...

Saját tapasztalat szerint azért néha ilyen konf is kell. Lásd IEEE Powertech szakmailag most félelmetesen erős volt, de halálra untam magam Bukarestben. Ellenben a spanyol vonal által szervezett ICREPQ tavaly Santanderben maga volt a móka és kacagás.

bAtu írta...

Nekem is lassan be kell indítanom a nyomdát, bár ebben a félévben még lesz néhány szigorlat-jellegű vizsgám. Kezdésnek nem lesz rossz ez a konferencia.