2009. július 9., csütörtök

Recurring Habits and Degrading Cars

Büszkén jelentem, hogy ma reggel uninstalláltam a Warcraft 3-at a benti gépemről. Részben ennek köszönhetően elég jól haladtam a melóval, sikerült összeraknom egy alacsony erőforrásigényű, pontos és gyors ADPLLt (All-Digital Phase-Locked Loop). Ezen túl volt alkalmam elmenni edzeni és mókusokra lőni:



Mókás állatkok ezek, továbbá fürgék és válogatósak. Vittem nekik mogyorót, de nem voltak hajlandóak megenni, még azután sem, hogy 1 órára magukra hagytam őket. Ehelyett inkább mászókát csináltak a kocsimból:



A képről jut eszembe, hogy a kocsimnak egyre inkább "gettó-feelingje" van. Először csak a dísztárcsákat kerültek le, mert már eléggé ütött-kopottak voltak. Mint kiderült - és ahogy a képen az látható is - a dísztárcsa alatt megbúvott felnik feketék és agresszívek. Aztán mivel a vízuális élmény 2009-ben önmagában már nem elég, a múlt héten kilyukadt a kipufogódob. Így már megvan a hanghatás is: igazi kályhacső-kifpufogóhang. Ezt idővel tervezem orvosolni, mondjuk miután az informatikus kolléga visszatért európai körútjáról. ($50 az új szett.)


1 megjegyzés:

Ficzere írta...

a tökéletes gettó autóhoz még kell: ne most le a kocsit jó sokáig, lehetőleg rap szóljon, megfelelő hangerővel, operáltasd át magad magas, izmos fekává
Jacksonnak visszafelé sikerült, szóval nem lehetetlen