2009. július 12., vasárnap

Scary Night

A munkatársakkal vigyázni kell, mit mond nekik az ember. Bő egy hete laktam az új helyen, amikor véletlenül megemlítettem, hogy egy este picit félelmetes a hatalmas lakásban mászkálni. Több se kellett, azaz csak egy picivel kellett több. Napközben ugyanis ügyesen kiszedték belőlem azokat az infókat, hogy melyik szobában alszom és nagyjából mikor megyek lefeküdni...

A szerdai nap telejsen szokványos volt, azt leszámítva, hogy Péternek elég rossz hangulata volt és idegesnek is tűnt, amit én betudtam annak, hgoy másnap indult családostul Magyarországra. Ennek ellenére mérges voltam rá, hogy úgy lépett le ISIS-ból, hogy be se köszönt. Sebaj, történt már rosszabb is.

Este aztán miután megetettem a kutyát és lezuhanyotam, picit korábban, 10 óra körül lefeküdtem aludni. Egy bő órával később arra ébredtem, hogy a kutya megint kapar a konyhában és az felhallatszik. Gondoltam le nem megyek, majd abbahagyja. Aztán csak nem hagyta abba, mire nekem eszembe jutott, hogy a szemetest tartalmazó szekrényt nem zártam be rendesen. Úgyhogy mégis összeszedtem magam és teljesen kómásan elindultam a lépcső felé. A villanyt nem sikerült felkapcsolni, viszont a matatást hirtelen ollócsattogtatás hangja, majd heves lihegés váltotatta fel. Mintha valaki a kaputelefonba lihegett volna. Sötétben nyilván nem megyek le, a lámpa meg továbbra se akart felkapcsolódni, ezért felkaptam a laptopot, hogy majd azzal világítók. Ez egy picit erősnek tűnt, úh. a mobiltelefon mellett döntöttem. Ahogy a lépcső felé értem, a hangok egyre erősödtek, de úgy tűnt, nem is lentről jönnek, úgyhogy bementem a 4. szobába...

A szobába egy darab hordozható CD-s magnó és 3 sötét alak volt. A (volt) lakótársak Robi és Tihamér, valamint Péter. Jó tréfa volt az egész, kár, hogy túl fáradt voltam, hogy megijedjek. :P Ők azt hitték, legalább hívom a 911-et, Ákos meg eleinte azért nem akarta odaadni nekik a kulcsot, mert félt, hogy valami bútordarabbal rontok majd a betolakodókra.

Szerencsére a Misterek hoztak egy hatos Guinnest is, úgyhogy volt alkalom és kedv megbeszélni a dolgot...

Megjegyzés: igyekszem feltenni a hanganyagot.

3 megjegyzés:

Ficzere írta...

hát azért ezt nem biztos hogy megtették volna egy helyivel, pickups and shotgunsból utóbbi szokott házon belül is lenni
ha tényleg be akarsz illeszkedni a környezetedbe, akkor legközelebb legalább egyiküket lődd le!

bAtu írta...

Nem egy embernek volt az a reakciója, hogy "még szerencse, hogy nem volt otthon pisztoly."

Matyi írta...

én tuti beszartam volna egy vázát minimum törtem volna. aztrán utána hívhattukvolna a 911-et :)