2009. július 2., csütörtök

Temporary New Home

Most, hogy már lassan 5 napja itt lakom, illene írni az új, ideiglenes lakhelyemről. Első megközelítésben a hely igen tágas, és legalább ennyire messze van a munkahelytől. A ház a pár héttel ezelőtt megejtett kerítésfestés kapcsán már ismerős lehet, valahogy így néz ki:



Nagyobb térképre váltás

A ház tulajdonosa a főnököm. Valahol 250G felett árulják, így ennek megfelelően pedig tényleg tágas. Tágas alatt értem azt, hogy nemrég fel akartam húzni az ébresztőórát, de nem tettem, mert nem voltam hajlnadó elcammogni az emeleten a lépcsőig, lemászni azon, majd a földszinten elballagni a konyháig és ezt az egészet vissza. Az én legfőbb gondom a hellyel, hogy messze van, +10 percre a munkahelytől.

Na, de hogy kerültem ide? A lakásban eredetileg Ákos volt felesége, Júlia lakik, aki most egy hónapra Magyarországra utazott. Ez alatt pedig valakinek vigyáznia kell a kutyájukra, egy 13 éves németjuhász kutyára, Farkasra. Farkas - bár a neve elsőre nem ezt sugallja -, nőstény kutya. Nevét azzal érdemelte ki, hogy amikor normális kutya ugatna, ő farkas módjára vonyít. Meg hajnalni 2-kor is. A kutya egyébként aranyos, de tényleg iszonyatosan öreg és ezzel együtt betegecske is. Jelenleg 3 különböző gyógyszert kell neki adagolnom a reggelihez, illetve a vacsorához. Tulajdonképpen ezt vállaltam el, és ezért költöztem most ide.

Egyelőre úgy tűnik jól ellátom ezt a feladatot, és nagyon bízok benne, hogy a kutya nem ebben az egy hónapban adja be a kulcsot. Az ugyanis nagyon rosszul jönne ki mind nekem, mind Ákosnak. Tehát teszem a dolgomat, figyelmesen gondoskodok róla és közben mormolom, hogy "nekem sose lesz kutyám". Ezen az állásponton majd lehet, hogy egyszer változtatok, de így, hogy az első kutyámon csak azt látom, hogy gondoskodni kell, időben hazaérni, korábban felkelni... Sajnos koránál fogva Farkas már nem annyira játékos fajta, bár végignyalogatni simán képes bármikor, sajnos már ahhoz is lendületet kell vennie, hogy egy lábát feljebb tegye egy lépcsőfokkal. Egy szóval, részben értem, miért nem engedtek otthon kutyát tartani. Bár lehet, nem lett volna rossz. (Most egy picit jobban értenék Farkashoz.)

3 megjegyzés:

Matyi írta...

ooo szegény kutya. Sanyi Alizzal is volt gond a végén, de nem lehet íg yhozzá álni. Nem akarok gyereket mert beleszarik a pelenkába módon. A kutya is böven vissza adja azt szeretetet gondoskodást amit az ember ad neki. sokszorossan :) szerintem Nyilván más hogy egy öreg számodra idegen kutyát kell életben tartani ,mint hogy leélsz vele 10-12 egészséges életet és utána. Vigyázz magatokra és remélem sokat nyalogat :) és keveset vonyít hajnalban :)

Robi írta...

Jó kis helyen laksz.

Ma egy rendőr a kutyáját fürdette a 3 gráciánál a vízben. Jópofa volt.

A kutyák meg jók, csak neked most a szar részét passzolták le. De legalább nem fog elfutni.

bAtu írta...

Futni, haha. Ez tényleg vicces volt.