2009. július 4., szombat

Aquashirt

Nashville egyik hátránya, hogy nehéz (európai ember stílusának megfelelő) igényes ruhákat kapni. Ezért határoztam el az éjszaka folyamán, hogy Aquamannel megyek el pólót vásárolni. El is indultunk egy olyan üzletbe, aminek még a nevéről sem hallottam és amiről úgy hírlett nem engednek be akárkit. Picit Turtle-nek éreztem magam, mert gondoltam Vince-el az oldalamon nem lesz gond bejutni. Másrészről Vince azért tűnt hasznosnak, és azért akartam vele menni vásárolni, mert van stílusérzéke. Útközben még Ari felhívott minket, valami kevésbé jó hírrel. A dolgot egy "Fu*k Ari"-val nyugtáztuk, és mentünk tovább a pólók és ingek menyországába. Ami tényleg az is volt. Vettem két iszonyat jó pólót és egy patent inget. Már le is húztuk a kreditkártyát és jüttönk is kifelé a helységből, amikor...

...Farkas megint felvonyított - ezúttal 6:15-kor - amire én felébredtem, a pólók és az ing pedig egy pillanat alatt szertefoszlottak. Ezért most baromira mérges vagyok a kutyára, a vissza akarom kapni a pólókat! Na mindegy, megyek megpróbálok még aludni. Hátha vissza tudok ugrani az Entourage (Törtetők) álmomba. A sorozattal egyébként ismét az 5. szériánál tartok, baromi jó az egész. Ajánlom mindenkinek akár újranézésre is.

2 megjegyzés:

Matyi írta...

eddigi legjobb bjeegyzés:) művészi :)

Ficzere írta...

na jó, ez előző bejegyzést is megdicsértem, ez is jó!
amíg ki nem derült, hogy álmodsz, azt hittem szedsz vmit :)