2009. március 30., hétfő

"A Storm Was Coming"

Szombat délután volt, amikor épp házit írogattam a céges íróasztalomnál. Eleinte nem sok mindenre lettem figyelmes, mert a lámpám alapból fel volt kapcsolva, a fejhallgató pedig a fülemen leledzett. Voltaképpen a kollégák hívták fel a figyelmemet arra, hogy tornádó-riadó van. Kimásztam a kis burkomból és a következő hangulatfokozó elemeket véltem érzékelni:

  • beborult az ég, szinte besötétedett
  • bőgtek a Vandy-s szirénák
  • monoton hangon szólt az időjárás- és katasztrófajelentő csatorna a szomszéd szobában telepített CB-rádióból
  • időnként jég hullott az égből
  • a fák periodikus időközönként vízszinteshez közeli pozíciót vettek fel
  • a kollégák lejöttek az emeltről az "irodám" mellé (a hivatalos óvóhely a földszinti konyha)
Ezek közül a CB-rádiós jelentés volt a legviccesebb, leghatásosabb. A tornádó meg, ha ki is alakult, valahol északon elment mellettünk. Legalább ez a szürkület színt vitt az egyébként elég unalmasnak ígérkezett szombatomba.

Bónusz: Honnan szárzmazik a címben található idézet?

1 megjegyzés:

Matyi írta...

a CB az valóban vicces lehetett :) én azt hittem hogy arrafelé nincsenek ilyen viharok. Wiscoban voltak, azok is kb így néztek ki. A szirénás dolgot meg szerintem csak azért találták ki hogy legyen egy kis háborús feeling :)