2008. október 22., szerda

About Tennessee Transportation X - Parking


Ahogy már korábban utaltam rá, én (egyelőre) nem az egyetemi parkolót használom, hanem egy picit odébb szoktam parkolni, a Lyle Ave-n, az A pont környékén.


Ma reggel azonban nem volt itt hely. Tettem egy kört a városközpont felé és végül visszajutottam a Lyle Ave-re, de annak egy távolabbi B pontjára. Ez valamivel messzebb van, már ez is bosszantó volt. Amin azonban végképp felhúztam magam az az, hogy estére teljesen rámálltak. 10-10 cm-t hagytak el elől és hátul. Először jártam-keltem előre-hátra, végül arra jutottam, hogy kiemelni úgyse tudom a kocsit, hát csesszék meg: biliárdozok egyet. Épp készültem nekiesni a manővernek, amikor az egyik közeli szórakozóhely előtt álló banda egy tagja odajött hozzám és felajánlotta, hogy asszisztál. Jól is jött, 4 takkból sikerül kihozni a kocsit. Rohadtul nem szeretem álló helyzetben tekergetni a kormányt, de most muszáj volt.

Konklúzió

  • az emberek időnként segítőkészek
  • jövő hónaptól kell vegyek egy parkolóbérletet

Nincsenek megjegyzések: