2008. október 20., hétfő

Chicken/steak fajitas

Lévén hogy akciós volt a Margaritas, munka/tanulás után, edzés előtt beültünk néhány kollégával egy nem túl távoli étterembe. Összesen négyen voltunk, nem pedig tízen, ami azt jelenti, hogy normálisan lehetett beszélgetni.

Jobbról kezdve: Sheila, Daniel és Manish

Megj.: Danielékről van egy közös kép is, itt, ami egész jól sikerült.

Igyekeztem nem kilógni a sorból, úgyhogy én is Fajitast rendeltem, de nem csirkéből, hanem steakből.

Steak Fajitas (nem biztos)

Ízre nem volt rossz. Olyasmi, mint a gyros, szelektíven tálalva. A zöld moszatnak nem volt sok íze, inkább csak állaga volt. Mivel az a kevés íz a "közömbös" és a "nem annyira ízlik" között helyezkedik el, Sheila pedig szereti, könnyen és gyorsan megváltam tőle. A fehér pacsmag viszont, ami egyébként tejföl, egész jól ment a pitába rejtett húshoz.

2 megjegyzés:

Ficzere írta...

az a bal oldali arc eleg csunyan nez :) egyebkent gyrosba is jol menne a tejfol
meg ugy altalaba mindenben szeretem a tejfolt...
hmm, ehes vagyok

bAtu írta...

A bal oldali egyén (Manish) tűnik eddig az egyik legjobb arcnak. ISIS-ban ő "lakik" a mellettem lévő kockában. No meg vele járok fallabdázni.