2008. október 2., csütörtök

Shopping Thru Web


Rendeltem egy kisebb kacatot az internetről. Szerintem lesz, aki hamar felismeri.


Az áru nem nagyobb egy gyufásdoboznál. A csomagolás pedig nem kisebb egy tepsinél, vagy egy átlagos aktatáskánál. Nekem végül is mindegy. Miután ma sem voltam itthon napközben, a UPS egyszerűen otthagyta a csomagot a küszöb előtt. Ez a módszer a múltkor is működött és most is.

Pesten azért nem örülnék, ha így szállítanák ki.

Rendeltem egyébként mást is, aminek mérete egy útikönyvével vetekszik. Lehet találgatni mekkora volt a bruttó csomag(olás) térfogata.

10 megjegyzés:

Zoli írta...

Pff, megvetted a "kolléga szivatót?"
gg :)

bAtu írta...

Ma megyek, letesztelem a fő mókamesteren, hogy utána élesben alkalmazhassuk egy már korábban kiszemelt áldozaton.

Jellemző egyébként, hogy ha a cégnél 100%-on kell pörögni, akkor az ember 110%-on teszi ezt, hogy az ilyen hülyeségek is beleférjenek az időbe.

Örs írta...

nice:)
nem aprózzák a csomagolással

Zoli írta...

Ez most akkor cég ahol te dolgozol?

bAtu írta...

Alapvetően nem, az egyetem egyik kutatórészlege. Csak én hívom - kissé megtévesztően - cégnek. Mert ugye a fizetésemet is az itteni tevékenységemért kapom...

Matyi írta...

Sanyi a "cég hálójában" ki ne rúgjanak azért a szarér :)vagy bepereljenek

Ficzere írta...

es egyebkent mi ez a cucc?

bAtu írta...

Annoy-a-tronnak hívják:

http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/8c52/

Ficzere írta...

humm humm, es ez tenyleg idegesito?

bAtu írta...

Igen, a hatás nagyon durva volt. Egy nap után inkább megmondtam, az illetőnek, hogy hol keresse. Igyekszem majd részletesebben beszámolni.