2008. október 7., kedd

The Candidates Debate


Ma este Nashvilleben tartják Obama és McCain vitaestjét. Ez az én életemben két ponton van/volt befolyással.

  1. Egyrészt most nézem a TV-t itthon, Derekkel. Maga a műsör egész élvezetes, mondhatnám szórakoztató. Főleg az tetszik, ahogy a vitát levezénylik: egyik elmondja a véleményét, aztán a másik. Lehet hivatkozni a másikra, de nem lehet egymás szavába vágni.

    Megjegyzés: John McCain 72 éves.

  2. A másik kihatás kissé bosszantóbb volt. Mentem volna vissza a Rec Centerből ISIS-ba a reggeli foci és banklátogatás után, ami átlagos esetben kb. másfél mérföldet és 5 percet jelent. A legrövidebb utat választva először a 21st felé mentem, amit mondhatni pont előttem zártak le. 3-4 perc múlva megúntam a várakozást és visszafordultam. Elmentem a West End felé, ami nyilván ugyanúgy le volt zárva. Ez a két értelmes út vezetett az ISIS, így jobbal éreztem úgy, hogy körbezárták a "munkahelyemet". Nagyjából 30-35 percembe került ez az út ma délelőtt.

3 megjegyzés:

Örs írta...

Te, ilyenek itthon is voltak, pont így levezényelve.

bAtu írta...

"Én '99 óta nem néztem otthon tévét."

Hary írta...

Egyébként NY-ban előben néztem és elég szar volt. Semmi konkrétum, tisztára mint itthon...