2008. október 26., vasárnap

Late Afternoon Robbery


Időnként felbosszantom magam, hogy akárhányszor berohanok a Kroger'sba kenyérért vagy tejért, mindig legalább $15-20-t otthagyok. Ma is csak kenyérért mentem és $20.39-et fizettem. Kifelemenet ugyanakkor a következőket találtam a kosaramban:

  • 6 zsemle (jóféle)
  • 1 mazsolás-édes kenyér
  • 1 vaj
  • 1 font (~0.5kg) csirkemell
  • 1 nagy fürt banán
  • 2 liter tej
  • 2 liter ananászlé
Most látom, hogy rendes kenyeret nem is vettem. Mindegy, a kérdés az, hogy sok ezért a $20? Na, meg azt is csak most nézem, hogy vettem még 20 db extra large, barna tojást. is (Ez olyan, mint az otthoni, csak picit kisebb.)

Megjegyzés: az a legfrissebb meglátás, hogy a boltban a második legolcsóbb terméket kell megvenni. Ez jellemzően nem sokkal (~10-20%-al) drágább csak, de a szóban forgó stratégia tipikusan egy nagyságrenddel finomabb ételeket kerít a hűtőbe. (Mondjuk ami műnek, vagy nagyon szarul néz ki, azt eddig se vettem meg.)

3 megjegyzés:

Ficzere írta...

vasarlas kozben blackout van, hogy csak kifele veszed eszre, miket teszel a kosaradba? :)

bAtu írta...

nem emlékszem

Matyi írta...

kemény kemény egyszer meg csak azt fogod észrevenni, hogy 2 szer mentél bevásárolni. :)