2008. október 8., szerda

Changing habits?


Pár szokást illetőleg kezdem magamon észrevenni a változást. Az egyik ilyen dolog az étkezés, azon belül pedig a zöldség, gyümölcs.

Azt megfogadtam, amikor elindultam, hogy a kaján spórolni nem fogok. Ezt persze azóta átfogalmaztam arra, hogy spórolás végett nem koplalok, ami röviden annyit jelent, hogy ha a boltból valamire szükségem van, vagy megkívánom az egyik portékát, akkor nem gondolkozom, megveszem. Viszont kevesebbet járok "étterembe" hétköznap, vagyis csak heti 1-2 alkalommal, hogy a többieket ne csak munkahelyen lássam (hanem 20 méterrel arrébb is).

Visszatérve a gyümölcsökhöz, azon kaptam magam, hogy napi 1 banánt, 1+ almát és 1 répát elfogyasztok. Otthon is szerettem ezeknek az ízét, de nem kívántam őket ilyen rendszerességgel. Lehet, hogy azért ízlenek, mert ezeknek van a "legeurópaibb" íze. Már amennyire a banán európai volt otthon. A banán egyébként elég olcsó, az alma már kevésbé az.

1 megjegyzés:

Matyi írta...

szerintem igyekszik a tested embernek tartani :) és nem elfajzani hambizabáló véglénnyé. remélem menni fog. :) jó étvágyat!